Note fondée sur 665 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

CORRECT... PEUT MIEUX FAIRE

Publié le 13 août 2014 sur Expedia
Chambres qui nécessiteraient un bon coup de rénovation. Des valises disparues le 2ème soir... Changement de chambres sans prévenir... Tout a été retrouvé... entreposé sur un chariot dans la chambre du dessus.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Paid for a non smoking room and instead the room smelled like old smoke. Would not change room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Tasha, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the smell in your room. Please be assured that smoking is strictly prohibited in our non-smoking rooms, although it is allowed in designated areas. We take this policy seriously and will ensure our team adheres to it more strictly moving forward. We appreciate your comments and hope you'll consider staying with us again for a more pleasant experience.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The room was dirty. There was stuff from previous people. Look like they didn’t bother to clean the room properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Juan,We are sorry for the cleanliness issues and regret that our housekeeping standards were not met during your stay. We take issues like this seriously, and we will address them with our team to ensure our hotel meets the high standards. Please note that your comfort and hygiene are are our top priority. Thank you for your feedback. We hope you will give us another opportunity to demonstrate the excellent service we are known for and that you should have experienced on this visit.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
N
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels