Note fondée sur 194 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Abigail,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur de Irving
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Rude staff
par un voyageur de Irving
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The property and rooms were dirty. The bathrooms need to be repaired. Ours looked so bad I wouldn’t even sit down to take a bath
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Julie,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Floor was dirty as bottom of feet were filthy from walking on the floor with no shows. The bathroom door as extremely hard to open/close asit dragged on floor. Only one chair to set in. The person at desk at sign in had a heavy accent and was had to understand.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Andrew, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Old property. No carpet, tissue, shampoo, hair dryer, poor TV, poor lighting. Toilet hard to flush, shower head old and worn out. Noisy could hear a dog barking,
It was clean and had a cheap price. No one was at the desk when I arrived
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Heidi,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6