Note fondée sur 450 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Déjeuné
Publié le 1 juin 2019 sur HotelsLe déjeuné dépassait mes attentes!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par Angela, Gestion de l’hôtel
Thank you, Maeli for taking the time to leave a review of your most recent experience with the Ramada in Wainwright! We are thrilled to hear that you were able to enjoy our guest appreciation dinner and i hope you were able to enjoy our new omelette station! We look forward to welcoming you back for any future stays.
par un voyageur
Very good place
Publié le 1 mars 2018 sur HotelsGreat place for business trip in Wainwright.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2018 par Angela Wallgren, Gestion de l’hôtel
Dear Carol,
Thank you for taking the time to write a review of the Ramada in Wainwright. We are glad you enjoyed your business trip in wainwright, as well as your stay. We look forward to future stays with our hotel.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Quebec city
Publié le 12 mai 2016 sur Expedia
Super en general piscine peu profonde mais staff et etablissement super bien
par un voyageur de Québec
Ramada Wainwright, HHT, VRD
Publié le 9 avr. 2011 sur HotelsNous avons été à cette hotel pour une semaine avec nos trois enfants et nous avions une suite et nous avons trouvé cette hotel très agréable et au centre de nos activitées. La piscine et la glissade d'eau sont très bien pour la famille. Le service est très bien par contre pour ceux qui parlent juste francais vous allez devoir un peu de difficultée.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Not totally bad but the toilet leaked a brown liquid all over the floor of the bathroom and not a pleasant smell.
The hot tub bleached the color out of our suit within 10 mins, the room was clean other wise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let me know about your recent stay. I do apologize that your expierence wasn't up to our usual standards. I reviewed the testing reports and although everything tested normal obvisously there was an issue, the maintenance department is working dilegently to rectify any issues.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The pool was so over chlorinated that it bleached our swim suits after just being in 10 minutes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,I apologize for the inconvience, I have reviewed all our testing reports for the day and although everything appears to be in the proper ranges,I will have maintenance do a thorough investigation. We take great pride in providing the best experience possible for guests who stay with us. I hope you will give us another chance to do so.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Ramada WainwrightSee you soon
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Ramada Wainwright and we hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Ramada Wainwright, we hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Konnie Meissner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Ramada Wainwright, we hope to see you again soon!