Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for the great score you gave us! Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2021 par Aleksandra, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien, Thank you for your kind feedback regarding your stay in Hotel Książ***. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards, Mateusz Kaszubski Front Office Manager Hotel Ksiaz***
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear John,thank you very much for the great score you gave us.Reagrds,Mateusz KaszubskiHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Highly Recommended

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Staff in this hotel is very friendly and very professional. They made our stay enjoyable and comfortable. Excellent place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for your very kind comment. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Very nice hotel to stay at the Ksiaz castle. Clean rooms, very good breakfast, friendly staff. The only downside is that the shampoo pump in the bathroom was completely empty, and some of the bath towels were old and worn out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Ksiaz***. We are really sorry that your experience did not meet your expectations in every aspect of your stay.We appreciate sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mateusz KaszubskiHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Great Hotel for families and close to the castle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, thank you very much for your kind review. We hope you will visit us again in the nearest future.Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Emma, thank you for the very good score, you gave us. I hope you will visit us again.Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Elisabeth, thank you very much for the great score you gave our hotel. I hope you will visit us in the nearest future.Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Szanowny Gościu,dziękujemy za wspaniałą ocenę wystawioną po pobycie w kompleksie Zamku Książ. Zapraszamy ponownie!Z poważaniem,Mateusz KaszubskiKierownik Hotelu Książ***
5 sur 5
par un voyageur de Frisco, TX

Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Great płace to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Mateusz Kaszubski, Gestion de l’hôtel
Dear Wojciech,thank you very much for your kind review. We hope you will visit us in the nearest future.Best regards,Mateusz KaszubskiHotel Manager