Note fondée sur 26 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Jeder Zeit wieder! Wir waren sehr zufrieden und das ganze Haus hat seinen Charme!
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2023 sur Expedia
Gutes Preis-Leistungsverhälnis, für Individualurlauber geeignet, die krinen Luxus benötigen.
par un voyageur
Kurz Trip Tirol
Publié le 5 oct. 2022 sur HotelsPreisleistung ist ok. Für diesen Preis kann man nicht meckern, sonst müsste man wo anders buchen. Die zentrale Lage ist perfekt. Supermarkt gegenüber und gute Gastronomie am Ort. Zu empfehlen ist der Fischerwirt. Essen regional auf sehr hohem Level.Das Personal im Hotel extrem freundlich und hilfsbereit. Auch für Eltern mit kleinen Kindern bestens geeignet.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2022 sur Expedia
Sehr sauber und Ordentlich, reichhaltiges Frühstück, beste Lage
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2022 sur Expedia
Personale molto gentile. Struttura carina e confortevole minimal, ma con tutti i requisiti, come tavolo da biliardo piccola palestra e sauna. Ottimo per weekend con amici o famiglia.
Vicino a piste da sci per principianti.
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2022 sur Expedia
Sehr nettes Personal am Check-in/out Schalter . Aufmerksames Küchenpersonal /Chef und sehr nett.
Sehr Tierfreundliche Pension .komme wieder !
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Alles Gute, aber nur Wi-Fi schlecht.
Publié le 8 mars 2020 sur HomeAway5785048
par un voyageur
Hotel Bernhard - old, crab hotel; thkx no more
Publié le 3 févr. 2020 sur Hotelsold furnished and dirty 3rd floor family suites. Broken electricity in rooms. Very dirty and stinky bathrooms.
no lunch or dinner served; bedrooms old and horrible beds. 3 pillows for 4 person.
I can't recommend this hotel anymore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par Daniela Himberger, Rezeption, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you did not like your stay with us. We wish all a plasant stay in our house.
Why didn't you talk to us about your problems?
We have lots of pillows in the house.
Where / what was the problem with the electricity? We can only repair if we know the problem.
Cleanliness is very important for us in all rooms. If there are any problems, talk to us!
We have only two family rooms with a lake view. You have one of this. All other family rooms are on the street side, but with renovated bathroom. One of these family rooms was still free. It would be no problem for us to switch to it, but streetside...
Nowhere have we indicated that we have lunch or dinner. But we are very central. 30 seconds to restaurant "Kirchenwirt", 1 minute to restaurant "Fischerwirt". 2 minutes to the pizzeria "La Strada". Everything on foot.
And it was also not okay from you to specify to pay in the house and then to leave without payment.