Note fondée sur 62 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Tucson
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
1. Earplugs should be offered as the frogs are awake all night. Cute, but really noisy. 2. Staff should be out cleaning the grounds early every morning. I could not sit in the chairs overlooking the pond because they were covered in goose poop. 3. Massage was cancelled 10 minutes after it was supposed to start. I was really looking forward to it as it was a birthday gift. 4. The room itself, restaurant & restaurant staff were all awesome. Great Breakfast!!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Staff were very friendly, but a little less attentive thsn we had hoped. The dinner was very good; but the breakfast was a major disappointment— poor quality and poor presentation. New mattresses and pillows are definitely required.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Hope to see you again!
par un voyageur
Spur of the Moment Stay
Publié le 16 mai 2024 sur HotelsWonderful location, the view of the vineyard over the pond was spectacular. I enjoyed a cup of coffee on the deck this morning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
We are so happy you enjoyed your stay with us! Thank you for the kind words. Have a great summer!
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
Sarah, we are happy you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 30 août 2023 sur Expedia
A great escape when dropping my son off at college.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Eritage, Gestion de l’hôtel
Thank you for allowing us the opportunity to host!