Note fondée sur 437 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar didier de Angouleme
au ras de la route
Publié le 15 avr. 2014 sur Expedia
Pour : rien à redire
Emplacement : bord de route, juste pour passage ou étape
juste pour y faire une étape, c'est parfait
cet hôtel ne peut servir qu'à cela, aucun intérêt d'y séjourner sauf pour le outlet center à cité
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Was overall good. They have some regulars staying there that love to stay up late and play there music pretty loud. No respect for anyone trying to get some sleep. The manager moved my room away from them which helped. Overall was an ok stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par peyton, Gestion de l’hôtel
Dear Ezra, thank you for your feedback. We're glad to hear that overall your stay was good and that our manager was able to assist in moving your room to a quieter location. We sincerely apologize for any inconvenience caused by noise from other guests. As a reminder for future stays, our noise cut-off is 10 PM on weekdays and midnight on weekends, as we aim to ensure all our guests have a restful experience. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for an even better stay in the future
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par NIEL, Gestion de l’hôtel
We appreciate 5-star rating you have given us. Glad to hear you had fantastic stay. Hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par PEYTON, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE 5/5 RATING. WE ARE GLAD THAT YOU ENJOYED YOUR STAY WITH US AND HOPE TO SEE YOU AGAIN
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par PEYTON, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE 10/10 RATING. WE ARE GLAD YOU ENJOYED YOUR STAY WITH US AND HOPE TO SEE YOU AGAIN.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
We are sorry that our motel didn't meet your requirements. thank you for taking the time to post a rating.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
My sister liked the look of the design of the room. I liked the refrigerator size. The was comfortable. I think maybe the floor maybe needed to be moped. The waffles for breakfast were fantastic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
thank you for your 5/5 review! We are glad that you enjoyed your stay
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review!We are glad that you enjoyed your stay with us hope to see you again
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Great place to stay! You won’t be disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
thank you for your 5/5 review!
par un voyageur
Stole my money!
Publié le 11 juill. 2024 sur HotelsI was not able to stay here at there was no power after hurricane Beryl hit the coast. They told me to contact hotels. Com for a refund for my stay since they could not honor my reservation. They then REFUSED to allow a refund once they had their money. I am beyond furious at this theft!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Peyton , Gestion de l’hôtel
We are sorry that we could not accommodate your reservation due to a natural disaster that we could not control. On our end, we have not processed any payment. and therefore we can not issue a refund since the reservation was paid online. You can still claim your refund through hotels.com. If you need assistance then contact our hotel.