Note fondée sur 894 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Nice and quiet Perfect for a night sleep Not the best but convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your comments regarding your recent stay and appreciate your wonderful feedback! It’s always a delight to hear positive experiences from guests like you. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
Poor remodeling!!!!!!!!!!!!
5 sur 5
par un voyageur de Valleyfield

Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Propreté
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hello,It is disheartening to see your rating. We would be incredibly grateful if you could take a couple of minutes to write your detailed review. So we can investigate your feedback with our management for prompt action. I hope this will not be your last impression of us and hope that you will reconsider staying with us in the future.