Note fondée sur 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Personnel très gentil, déjeuner correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Clarissa H., Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, Thank you for taking the time to review your stay with us. We look forward to seeing you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Pas de probleme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Clarissa H., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. We look forward to seeing you during your future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
Breakfast chip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Manthan Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Nisha Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
A great place to stop and recharge while enroute to Orlando or back to Canada. This was my second stay as I was going back home. The hotel room in both stays were clean and well maintained, with a 1970s style microwave, generic coffee maker, and a regular mini-fridge. I liked the fact that the ground floor had parking directly in front the room where I stayed. The free breakfast was a nice touch with the Ice Maker outside and easily accessible. Another good thing is that there were two gas stations - Exxon and Shell opposite, just watch the Shell entrance because on both occasions I ran over the curb while entering. I would stop here the next time I travel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Clarissa H. , Gestion de l’hôtel
Dear Donald, Thank you for taking the time to write about your experience at our Best Western Walterboro. I'm glad you enjoyed your stay with us. We strive to provide excellent accommodations. We look forward to seeing you again during your travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Nisha Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Clarissa H. , Gestion de l’hôtel
Dear William, I'm sorry you didn't have a good stay with us. Guest satisfaction is critical to us. We hope you decide to give us another chance in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Clarissa H., Gestion de l’hôtel
Dear Karishma, Thank you for taking the time to rate our Best Western of Walterboro. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Nice place, close to the interstate
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manthan, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 843-538-3600.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
5 sur 5
par un voyageur de Noble

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Clarissa H., Gestion de l’hôtel
Dear Kimbal, Thank you for taking the time to rate our Best Western Walterboro. We look forward to seeing you in the future.