Note fondée sur 481 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
Mobilier vieilli. Tapis à enlever contre allergies. Salle à dèjeuner trop petite et déjeuner froid.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2023 sur Expedia
c’etait tres bien situé juste a la sortie d’autoroute. Dejeuner assez complet etsit compris dans le prix
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Très décevant

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Hôtel ordinaire, la salle de bain très petite et pas propre, de la rouille sur la douche. La chambre n’était pas propre aussi et la fenêtre était collée sur l’autoroute 95 don très bruyant toute la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Rony, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, Thank you for providing us with feedback from your recent stay. We are so sorry that your stay with us was less than satisfactory. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologies for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. I'm very displeased to hear that your stay was not a good one and I would like to apologies on the behalf of our entire staff for failing to meet your expectations. Thank you again for the feedback, and we hope to be able to exceed your expectations in the future. Best Regards, Guest Relations Manager Sleep Inn at Walterboro
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Positif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Rony, Gestion de l’hôtel
Dear Donald, Thank you for your good review. We always strive to provide best guest services to all our guest staying at our hotel. I will be making sure our employees are acknowledged of their great services. We will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. Once again thanks a lot for your kind review and we truly believe that you would give us and Wyndham more chances to better serve you for your accommodation needs. Best Regards, Guest Relations Manager Sleep Inn at Walterboro
5 sur 5
par un voyageur de Montréal, Québec

Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia
Tout était bien, service excellent petit déjeuner continental bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Rony, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Wow, what a marvelous review. We always strive to provide best guest services to all our guest staying at our hotel. Also, we indeed appreciate your positive response to our exceptional customer service that truly impressed you. I hope to enjoyed that our services and breakfast. I am happy to hear that your experience at our hotel was enjoyable. Once again thanks a lot for your kind review and please reach out to us anytime. Best Regards, Guest Relations Manager Sleep Inn at Walterboro
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
Emplacement pour le déjeuner très petit. Hôtel bien situé pour accès de l’autoroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Rony, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks a lot for sharing your experience here. It is disappointing to see that your stay was less than satisfactory. We are pleased that you found out hotel near to all access you needed. Once again thanks a lot for reviewing us and we truly hope that you would give us another chance to better serve you in future. Thanks & Regards, Guest Services manager Sleep Inn At Walterboro
4 sur 5
par un voyageur

Bon endroit pour passer 1 nuit

Publié le 28 déc. 2018 sur Hotels
Cette hotel es ideal pour les gens de passage!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Rony, Gestion de l’hôtel
Dear MARC, We are apologies that your experience was anything less than satisfying. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologies for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. I will certainly raise your concerns regarding breakfast, housekeeping to the management team to look at and resolve such issues to reoccur in future. On behalf of our entire team, I would like to apologies for failing to exceed your expectations. We hope your next visit will be even better. Best Regards, Guest Relations Manager Sleep Inn at Walterboro
4 sur 5
par un voyageur de Gatineau

Publié le 21 sept. 2018 sur Expedia
Chambre propre, tapis neuf bonne douche. Tout est correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2018 par Tony, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. I am convinced to you found our rooms cleaned and comfortable. Also, we indeed appreciate your positive response to our exceptional customer service that truly impressed you. Please reach out to us anytime, take care!
5 sur 5
par yannick de Shawinigan

Tres bien,

Publié le 24 mars 2015 sur Hotels
Nous avons apprécié et nous y retournerons quand nous aurons besoin de dormir dans ce coin.