Note fondée sur 256 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Sans souci

Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
Arrivée tres tard à l’aéroport, aucune difficulté rencontrée
3 sur 5
par un voyageur

Ok pour une nuit avant départ aéroport

Publié le 9 oct. 2021 sur Hotels
Chambre petite. le sol n'inspire pas la qualité. Manque de confort
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2019 sur Expedia
bon rapport qualité/prix, pas de navette aéroport contrairement à ce qui était indiqué, odeur de peinture
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2019 par Kamila Henssien, Gestion de l’hôtel
Bonjour, merci d'avoir consacré du temps à partager avec nous votre opinion. Ou avez-vous trouvé l'information sur la navette? Cordialement
3 sur 5
par un voyageur

Good location near airport.

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
+ Fast check in, standard room. Good location, close to airport, public transport just front of the hotel. - After first night I recognised that is quite cold and AC is just blowing air without any temperature ( no heating ). - Breakfast is not worth the price 12Eur. - After my return to the hotel afer second night I asked reception why there was no cleaning. Answer: it is made after 3rd night. I said, Ok but nobody informed me and please take out the trash at least. Of course nobody came to make the service. At the evening I complained about cold room. Answer: we will start heating from next monday. I asked for solution, so they just put electric heater on the reception desk. Rest was my responsibility. - Cleaning was not perfect, even I find on bed some human liquid, and it was covered just by bed sheet. Bathroom was not spotless, lipstick on the electric switch, mirror dirty. B&B official web site statement: "Yes, each room at B&B HOTEL Warszawa-Okęcie is cleaned daily." You can find better accomodation at the corner of street . B@B hotels dissapointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Hotel Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,