Note fondée sur 275 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Golden Tulip Team, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit, Thank you for your feedback! We're glad to hear that your experience was satisfactory. If there's anything specific we can do to improve for your next visit, please let us know. We always aim to provide the best experience possible and would love to hear how we can make your next stay even better!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Golden Tulip Team, Gestion de l’hôtel
Dear Flavien, Thank you for your feedback. We're glad to hear that everything was okay during your stay.We hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Golden Tulip Team, Gestion de l’hôtel
Dear Greet, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience. We look forward to welcoming you back to Golden Tulip Warsaw Airport soon!
par un voyageur
Publié le 16 mai 2024 sur Hotels
Arrivee tardive apres 22h00. Une seule petsonne au guichet. Temps dattente trop long.
Ascenseur idem.
Trop dattente.
Petit-dejeuner moyen. Une seune macjine a cafe et pas assez de pain aux horaires de pointe.
Taxi non reservé pour mon depart le lendemain. Attente de 7 miutes et le chauffeur de raxi desagreable ne parlant pas anglais.
Air conditions tropbryabt incaozble de dotmir
Rien dans mino bar pour se restauret apred 22 h00
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Golden Tulip Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, Thank you for sharing your detailed feedback.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for the inconveniences you encountered, including the long wait times at the reception and elevator, the average quality of breakfast, issues with the taxi reservation, and the minibar.Thank you for your observations, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience during your next visit.Kind Regards, Golden Tulip Team
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Katarzyna Gnatkowska Front Desk Shift Leader, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Olivier,
Thank you for choosing to stay at Golden Tulip Warsaw Airport.
We look forward to welcoming you again!
Best regards,
Katarzyna Gnatkowska
Front Desk Shift Leader
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par Katarzyna Lipska, Gestion de l’hôtel
Dear David,
We were delighted to have you staying with us.
Thank you for taking the time to share your positive review.
I was pleased to hear that you had enjoyed your stay with us and I hope to be able to welcome you back to our hotel in not too distant future.
With best regards,
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2019 par Katarzyna Lipska, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,
Thank you very much for your positive review. It is a huge motivation for us to keep the high standard of the service. Kindly invite you to our hotel.
Kind regards
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2018 par Zuzanna Ilczuk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your review. It was a huge pleasure to could host you in our hotel. I wish to invite you again to our hotel. Best regards, Zuzanna Ilczuk Front Office Manager
par un voyageur
Varsovie 2018
Publié le 17 août 2018 sur HotelsTrès belle balade au bord de la Vistule.un concert Chopin magnifique et une expo qui vaut le détour au musée national Josée brandt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Zuzanna Ilczuk, Gestion de l’hôtel
Dear Brigitte, Thank you very much for your positive review. This is really important for us that your experience with us was positive. I wish to invite you to our hotel again. Best regards, Zuzanna Ilczuk Front Office Manager
par un voyageur
Bon Hotels
Publié le 16 août 2018 sur HotelsTout eta it parfait
chambre agreeable , bon confort
personnel charmant, rien a dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2018 par Zuzanna Ilczuk, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles, Thank you for choosing Hotel Golden Tulip Warsaw Airport . We are very happy that you consider your stay as satisfying. Please remember that you are always welcome in our hotel and we all hope to see you once again some day in the future. Best regards, Zuzanna Ilczuk Front Office Manager