Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Warsaw mo

Publié le 1 déc. 2019 sur Expedia
The worst part is when your neighbors are throwing things and are screaming
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2019 sur Expedia
The room was clean. NO microwave or coffee pot, Nothing to take a shower with. Heating was not good. It had a space heater for heat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par Bill Siebert, Gestion de l’hôtel
All of our rooms have a microwave. We supply a coffee pot upon request. Every room is pre heated before guest arrive. Upon checking in your advised to please let the office know if there is anything needed or any issues and this was not done! i hope your next stay is much better.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feed back
5 sur 5
par un voyageur de Warrensburg

Publié le 2 sept. 2019 sur Expedia
It was a clean room, and for the price it was perfect. A mini fridge provided and not a lot of amenities but suitable for what was needed. Also within walking distance of our new favorite place the RBar!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back and for staying with us here at headwaters motel. We'll see ya next time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
It’s just a pretty nice place. Well pleased with everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the positive feed back and we'll see you on your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Expedia
First room had fleas !! Beds were super small and microwave is dirty and old !! Tv is old and no remote !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Sorry We've never had fleas nor have I ever had a complaint about fleas. Our smallest bed size is a full size if that wasn't bug enough you should have booked a king or queen. The remote is kept in the drawer beside the bed all you had to do was ask and if there wasent one in there we would have brought you one emmediatly. Our rooms may be a little out dated but they are clean and quiet. Next time feel free to stay with one of our competitor's whos prices are nearly twice as much.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

2 1/2star

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
If your looking for inexpensive, place to crash your at the right place. Nothing fancy. They need to update the beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Wayne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we look forward to your next stay with us.