Note fondée sur 924 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par InterContinental Warsaw, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Frédérique, Thank You very much for the highest rating! We are glad that You enjoyed your recent stay at our hotel and we already can not wait for You to visit us again.With kind regards,Weronika Sedzikowksa, Guest Relations AgentInterContinental Warsaw
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
The lifts have been out of work one hour.We had to take the stairs for 23 floors. No specific communication from the hotel to excuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Ellen Humeniuk, Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Didier,Thank you for taking the time to add your opinion about your last stay at our hotel. We are very sorry about the situation that occurred during your visit. We hope that despite the inconveniences you experienced during your stay, we will get a chance to delight you with the quality of our service during your next visit.With best regards,Ellen Humeniuk, Guest Relations Agent InterContinental Warsaw
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Nous avons passé six nuits à l'hôtel et nous sommes ravis de notre séjour. Chambre spacieuse offrant une belle vue, excellent petit déjeuner et amabilité et serviabilité du personnel. Parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Ellen Humeniuk, Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Barbara,Thank you for taking the time to share your impression from your stay at InterContinental Warsaw hotel. The highest rating serves as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously to improve the quality of our services. Thank you for appreciating our efforts and we already cannot wait for you to visit us again!With kind regards,Ellen Humeniuk, Guest Relations Agent InterContinental Warsaw
par un voyageur
Publié le 10 juin 2023 sur Hotels
A la reception concrètement Paulina a été d’une impolitesse pas possible. Et surtout voyant bien que je ne parle pas bien l’anglais elle ne fait aucun effort de me comprendre mais elle me place des mots grossiers en face. La suite est que sur hôtels.com
On m’a proposé un service que la même Paulina à nié. Sa conduite est pratiquement à la limite du racisme. Pour un hôtel
Intercontinental il peuvent mieux trié avant d’engager le personnel et surtout la formation de personnel m’appuyant sur le comportement de Paulina laisse à désirer. Des réservations faites sur hôtels.com ont été introuvables mais facturées 2 semaines plus tard par Intercontinental. Cela relève presque de l’escroquerie. Et pourtant avant mes séjours se passaient très bien sauf les deux dernières fois. Je leur mettteai un zéro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Joanna Jeksa, Guest Relations Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Djibo,Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent experience at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience or misunderstanding that may have occurred during your stay.We aim to provide excellent service to all our guests, regardless of any language barriers they may face. We understand the importance of effective communication and will continue to work on improving our training programs to ensure better experiences for all our guests. Regarding your reservations made through hotels.com, we will investigate the matter further to prevent similar situations in the future.We appreciate your loyalty as a guest, and your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to serve you in the future and regain your trust.Best regards,
par un voyageur
Publié le 19 mai 2023 sur Hotels
Pour un cinq étoile le service est vraiment en deçà. Un personnel inattentif à la réception. Menu très pauvre au restaurant avé un prix exorbitant. Je réserve une chambre qui se trouve autre que celle qui m’a été proposé etc… etc…
Vous donnez votre carte de crédit à la réception, on fait sauf ce qu’il faut…
Et pourtant mes anciens séjours se sont bien passés mais cette fois ce ça a été horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Szymon Noworyta, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Djibo,Thank you for choosing hotel InterContinental Warsaw and for sharing your opinion regarding your recent stay with us. At the same time, I am very sorry to hear that you were not fully satisfied with your visit.Please accept my sincere apologies if our staff seemed not helpful enough. I can assure you that we strive to deliver an exceptional service to all of our guests. It is a pity that I did not have the opportunity to discuss your feedback directly and to resolve any issues during your stay.I am also sorry if you found the culinary offer at our restaurant not tasty. Guests tend to appreciate the food and a choice of drinks and cocktails at our restaurants, Our Chefs always do pay attention to the quality and taste of food that we serve. I am sorry that our offer was not to your liking.I do hope that this will not deter you from visiting us in the future. Please do not hesitate to contact me directly when you will be planning your next trip to Warsaw I will be pleased to assist you personally to ensure that your future stay is perfect in every way.Best Regards,Szymon NoworytaGuest Relations Manager
par un voyageur
Une très bonne adresse à Varsovie!
Publié le 26 avr. 2023 sur HotelsTout est parfait, rien à dire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par InterContinental Warsaw Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Sandra,Thank you for taking the time to share your impression of your stay at InterContinental Warsaw Hotel. The highest rating serves as an encouragement to all of our staff as we strive to improve the quality of our services continuously. Thank you for appreciating our efforts; we cannot wait for you to visit us again!With kindest regards,
par un voyageur
Un bel hôtel bien situé.
Publié le 1 mars 2023 sur HotelsTrès bel hôtel, situé à côté de la gare et du centre commercial Zlote tarasy. Très belle piscine. Chambre et literie très fortables. Belle salle de bain. Petit-déjeuner un peu moins bon qu'il y a quelques années mais cela reste bon (les pancakes étaient un peu dures et froides). Petit bémol, le dernier jour, on nous a installés dans le premier restaurant sur la gauche. Malheureusement celui-ci fermait 10 minutes après notre arrivée, chose que nous ne savions pas. Nous n'avons pas pu manger et nous servir à notre aise, car les couverts de service avaient disparus et la nourriture étaient froide. J'étais assez mécontente du petit déjeuner ce jour-là.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par InterContinental Warsaw Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Aleksandra, We are very grateful for sharing your opinion about your recent stay at the InterContinental Warsaw hotel. Thank you for the high rating, it is our hope that the next time we can improve to guarantee your complete satisfaction. Once again thank you for your feedback; we can not wait for you to visit us again!With kind regards,
par un voyageur
Tres bien
Publié le 18 févr. 2022 sur HotelsTrès bien , lit très confortable !!!!
proche d’un grand centre commercial
Petit bémol piscine un peu froide
par un voyageur
Excellent experience!!
Publié le 14 nov. 2021 sur HotelsUnbeatable location in the centre of Warsaw, in front of the iconic Palace of culture and science. Staff is highly efficient and very friendly. I’ll definitely will be back…
par un voyageur
Bon hôtel mais service décevant
Publié le 6 sept. 2021 sur HotelsService décevant avec de nombreux couacs. Notamment le petit dej inclus dans mon booking et que j ai du batailler pour le faire accepter. Minibar fermé à clé en plein séjour sans raison, oubli de de serviettes.