Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Norbert Polak Senior Receptionist, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,Thank you for your positive feedback, we highly appreciate it! I hope we will see you again!
par un voyageur
Isolation phonique à revoir
Publié le 2 mars 2023 sur HotelsLa première chambre avait une climatisation qui faisait un bruit d’enfer ; ventilateur défaillant
On m’a changé la chambre pour une située sur le boulevard et l’insonorisation est mauvaise
Bruits de circulation toute la nuit
Comment est ce possible qu’un hôtel moderne ne bénéficie pas d’une isolation phonique performante ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par Monika Reshef Senior Guest Relation Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for sharing your opinion about your recent stay at the Radisson Blu Sobieski hotel.I am so sorry to hear you experienced some noise, throughout your stay. I would like to offer you next time room from garden which is quite so your stay will be more comfortable.Kind regrds
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2021 sur Expedia
Super hôtel. Il est placé pas trop loin du centre. Accès au transport facile. Le personnel très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2021 par Anna, Gestion de l’hôtel
Dear Marcel,
Thank you very much for staying in Radisson Blu Sobieski and for your review!
Greetings,
Anna, Guest Relations Manager.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2020 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent visit to Radisson Blu Sobieski, Warsaw! I do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.
Kind regards,
par un voyageur
Publié le 29 août 2020 sur Hotels
Hôtel confortable mais situé dans un quartier sans intérêt touristique et a 4 km de la vieille ville.
Plus destiné a une clientèle d affaires qu a des touristes. Les chambres sont fonctionnelles et spacieuses, le petit dejeuner bien achalandé.
Parking sous l hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Radek, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marc,
Thank you for taking the time to provide such great feedback on your recent visit to Radisson Blu Sobieski, Warsaw! We are delighted you enjoyed everything about your stay and your expectations were truly exceeded! I do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.
Kind regards,
par un voyageur
Good hotel for business trip stay
Publié le 29 juill. 2020 sur HotelsNice stay in this hotel, Breakfast was not so special. Would need some renovations maybe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Radek, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Luc,
First of all I would like to thank you for your time and giving us your valuable insights. Your opinion is extremely important to us, thanks to which we can improve our service. We are pleased to hear that you liked the hotel. We apologize for all inconvenience that you experienced during your stay with breakfast.
We are looking forward welcoming you back in Radisson Blu Sobieski, Warsaw.
Best regards,
par un voyageur
Warszawa ❤️
Publié le 27 juill. 2020 sur HotelsAccueil très aimable, bon confort, idéale localisation, excellent petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2020 par Anna Orzechowska, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Radisson Blu Sobieski, Warsaw! Thank you for taking the time to share a review. We are delighted to hear of your exceptional experience during your stay! We hope to see you again soon!
Best regards, Anna Orzechowska Front Office Supervisor.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2020 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Thank your for rating.
par un voyageur
Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Les couloirs devrais être nettoyer plus souvent pour les reste c’est tout à fait correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2021 par Kasia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your stay and good rates. Hope to welcome you again,
Best regards
Radisson Blu Sobieski Team