Note fondée sur 884 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Daniel
Tout était ok sauf la TV en mode pub
Publié le 12 juill. 2017 sur HotelsTout était ok service et propreté sauf la TV en mode pub
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Nice, clean hotel. Street a little noisy. Food in connected restaurant is very good.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
People at the front desk are very unpleasant and not very accommodating. Also the hotel charges for parking without disclosing that prior to booking. My bed sheets had blood stains. When I inform the person at the front desk she indicated that the staff is very diligent about keeping the rooms clean but she did not do anything to address the issue. In short, being in this hotel felt like being at a cheap motel. I would not recommend this place
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Clean and well appointed. The rooms are large. Staff are very helpful; particularly Ray in the restaurant!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
No carts available to bring my things in.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Communication could have been more up-front about a parking fee -- $27 for two nights. The area is Not downtown Newport -- there did not appear to be a limited supply of parking and I wasn't expecting to charged extra for parking in an area where parking was not at a premium.