Note fondée sur 506 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par Adeline de Nancy

à recommander

Publié le 4 avr. 2015 sur Hotels
Séjour très agréable. Hôtel propre et confortable.
4 sur 5
par Nicolas de France

Très bon emplacement

Publié le 28 août 2013 sur Hotels
Très bon hôtel de manière globale (parking, accueil, chambre, petit déjeuner). Dommage que pour cette gamme d'hôtel, il faille payer en sus le WIFI.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2012 sur Hotels
Bonne impression. C'est le deuxieme séjour que nous faisons et le reproche est un peu identique,les couloirs sont bruyants,les anglais ne respectant pas vraiment le sommeil des gens....Le service fut bon sauf que la derniére nuit le materiel n'était mis que pour une personne alors que nous étions toujours deux et les pspéculos avaient disparus,dommage!!!!
4 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 26 avr. 2011 sur Hotels
hotel bien placé/Leamington Par contre ,environnement bruyant( Portes claquent fortement et à toute heure,Couloir bruyant surtout du aux échanges verbaux des femmes de chambre)
4 sur 5
par un voyageur de San Diego

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
It was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par NS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are glad that overall, you enjoyed your stay. We hope that we have the pleasure of welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Room was well presented and clean. Breakfast - dirty cups, lack of crockery and floor areas not swept after others had eaten (food on floor). Toaster requires replacing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par NS, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn Leamington Spa and for taking the time to provide feedback about your experience.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Again a very enjoyable stay. Your staff were very friendly, rooms were very nice, clean and very well equipped. We really enjoyed the breakfast. Look forward to staying with you again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par NS, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of Holiday Inn Leamington Spa. I am delighted to learn that we have been able to meet all your needs and that you have enjoyed staying with us. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you again in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Old property. Cleaning staff was rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at the Holiday Inn, Leamington Spa. We are saddened to hear that your stay did not meet our usually high expectations. We hope to welcome you again for the opportunity to show you that this experience does not reflect our usual standards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par NS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are glad that overall, you enjoyed your stay. We hope that we have the pleasure of welcoming you again soon.