Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Il y a un certain laisser aller dans cet hôtel . Les repas sont servis normalement jusqu’à 14 h mais si vous arrivez à 13 h 30 l on ne vous sert plus . Le réassort de bouteilles d eaux ( pour lequel l on paye un supplément journalier ) n est pas systématiquement fait , j ai dû en demander à la réception plusieurs fois . Une fois ma chambre n a même pas été faite !!! Le personnel de la réception est par contre très réceptif aux demandes et mets tout en œuvre pour aider . Nous avons séjourné 14 jours .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Teodoro,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We apologize for any lapses in service you experienced during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we take your concerns seriously. We have shared your comments with our team to address the issues you mentioned and make necessary improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a flawless experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
Very nice staff and beautiful area. Room was very nice and the bed was extremely comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We’re thrilled you enjoyed your stay and found our staff, location, and beds to your liking. We hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Katana J, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We’re glad you had a good stay and hope to welcome you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nice location and various nearby choices to eat/drink. The hotel had a very foul odor, no room service, electricity went out during my stay, the room temperature was very high (80's) in the middle of August and I couldn't adjust the thermostat. I would give it a higher rating for being a cute boutique style stay, but I was extremely disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We're happy you enjoyed the location and the charm of our boutique hotel, but we sincerely apologize for the issues you experienced during your stay. Your concerns are important to us, and we will work diligently to address them, please contact me directly to further discuss. We hope you'll consider giving us another opportunity in the future to provide you with the comfortable stay you deserve.
5 sur 5
par un voyageur de Bowie

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
wonderful hotel, beautiful accommodations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear you enjoyed our accommodations. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The property is located in a convenient location, close to shops and dining options. The staff is extremely helpful and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We're glad you enjoyed our convenient location and found our staff helpful and friendly. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The hotel staff was friendly and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback! We're pleased to hear that our staff made your stay enjoyable. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the incredible 10-star rating! We’re thrilled to know you had a fantastic experience. Looking forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I will be back. This was a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Katana J, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We’re so glad you had a great stay! We can’t wait to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

recommend

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Clean comfortable hotel with attached bar/restaurant that had amazing food and fantastic staff. The view to the courtyard from the room was out of the movies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Rashawn T - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Laura, we thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We love hearing this as our staff takes pride in giving our guests the ultimate Archer experience. Hope to host you again soon!