Note fondée sur 890 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback! Our goal is to ensure every guest has an exceptional stay, and I'm delighted to hear that we succeeded in making your experience a wonderful one. Your kind words will be shared with our team, who played a vital role in crafting this positive and lasting memory. Thank you for taking the time to share your review, and it was truly a pleasure having you as our guest.Regards, Paolo P., GM
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel dans l’ensemble

Publié le 22 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé à quelques pas de la Maison Blanche. Idéal pour découvrir le centre de Washington. Excellente literie. Nous n’avons pas testé les repas (sans doute excellents aussi de ce que j’ai pu apercevoir).. Personnel d’étage très aidant et très agréable. Des personnes au petit soins. Bémol: propreté à revoir notamment la salle de bain (poils dans la baignoire et au sol), poussière ++ dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par Alicia, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Toilette pas trop propre il y a des traces de moisissures. Trop de bruits de fond (climatiseur ou autre dehors)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Alicia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2024
You were always made to feel welcome and treated nicely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us so highly! We're thrilled that your stay with us was memorable. Maintaining a high level of service is crucial to us, and we're glad to see that reflected in your feedback. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay soon!Regards, Paolo P., GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
We're grateful for your positive rating! It's wonderful to hear that you had a memorable stay with us, especially considering our fantastic location. We strive to offer not only excellent service but also a convenient and desirable setting for our guests. Thank you once again, and we can't wait to welcome you back to enjoy our prime location on your next visit.Regards, Paolo P., GM (Human Written)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
Your outstanding rating means a lot to us! We're thrilled to learn about your memorable stay with us. Providing an exceptional level of service is our commitment, and we're glad that you experienced it during your visit. Thank you again, and we look forward to welcoming you back on your next visit.Regards, Paolo P., GM (Human Written)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
We're thankful for your positive rating! Your feedback encourages us to keep up the good work. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another pleasant experience. Regards, Paolo P., GM (Human Written)
3 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
While the room was clean, a “non-smoking” room had a faint smell of someone smoking in there. Air conditioning was hit and miss - sometimes too cold, sometimes too warm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Paolo P., GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback after your stay with us. Your rating is vital in helping us maintain and uplift our service standards. We're sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Our goal is to provide a welcoming, comfortable, and tailored guest experience. Be assured that your feedback is of utmost importance to us, and we will use it for continual improvements. Despite the hiccups, we're pleased to hear that you found the rest of your stay pleasant. We're thankful you chose us for your stay and we hope for a future opportunity to showcase our commitment to excellence.Regards, Paolo P., GM (Human Written)