Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par MT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza CRYSTAL CITY-WASHINGTON, D.C.. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Crowne Plaza.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par MT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza CRYSTAL CITY-WASHINGTON, D.C.. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Crowne Plaza.
2 sur 5
par un voyageur

Très médiocre

Publié le 30 déc. 2023 sur Hotels
Chambre très viello Lit trop petit Petit déjeuner inclus mais à payer si on veut déjeuner correctement. Restaurant correct mais à mettre au goût du jour Généralement l'hôtel ne mérite pas ses étoiles. À ne pas recommandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par MT, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Crowne Plaza and for taking the time to provide feedback about your experience at Crowne Plaza CRYSTAL CITY-WASHINGTON, D.C.. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Établissement vieillissant est très bruyant. Accueil impersonnel. Aucune explications. Si votre chambre est à côté de l’ascenseur, fuyez. Les deux blocs Clim de la chambre 1215 sont d un autre temps et font un bruit de casserole.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par JG, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience. We will share your experiences with our team members. Thank you for your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Jonathon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
très bien situé proche de tout, le seul problème c'est que tout s'entend de l'autre pièce
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We will take note.
4 sur 5
par un voyageur

Très bon sejour

Publié le 17 janv. 2022 sur Hotels
Très bon séjour Personnel accueillant et attentif Établissement très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2022 par Crowne Plaza Team , Gestion de l’hôtel
Te he dado las gracias por tus comentarios.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Parking is more expensive than the parking garage near the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Tyreek Graham| Area Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alyssa,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn National Airport-WASHINGTON, D.C.Please know your feedback is valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope you will give us the chance to serve you again.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can help you, please contact me directly at the hotel.Sincerely,Tyreek Graham
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Tyreek Graham| Area Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Trevor,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn National Airport-WASHINGTON, D.C.Please know your feedback is valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope you will give us the chance to serve you again.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can help you, please contact me directly at the hotel.Sincerely,Tyreek Graham
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
I just needed an airport hotel for two nights and didn’t expect much. But the hotel was really dated. The rooms definitely need an update. Everything seems old and filthy … it’s not even badly cleaned but there is only so much cleaning you can do when everything is falling apart. Expected more from a crown plaza.