Note fondée sur 1 335 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Lits trop petits pour 2 personnes , sinon très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Elijah Langston, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Les déjeuners et les cocktails en après-midi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par David Kasprzyk, GM, Gestion de l’hôtel
A heartfelt thank you for taking the time to share such an excellent rating! We're elated to learn about your memorable stay, particularly the interactions with our team that made it special. Our commitment is to provide unparalleled service, and knowing our staff has made a significant impact on your visit brings us immense joy. Thanks once more for acknowledging their dedication. We can't wait to host you again for another fantastic experience.Regards, David Kasprzyk, GM
par un voyageur de PARIS
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Problème de propreté à la piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par David Kasprzyk, GM, Gestion de l’hôtel
We are grateful for your positive rating! Your feedback reflects our efforts to deliver good service. Your satisfaction is important to us, and we look forward to your next visit, aiming to make it just as enjoyable.Regards, David Kasprzyk, GM
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par David Kasprzyk, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your glowing rating! Your 5-star feedback is the ultimate testimony to our relentless pursuit of exceptional service. We are overjoyed to have lived up to your expectations and eagerly await your next visit. Be assured, our team will work tirelessly to make your future stays even more delightful and memorable.Regards, David Kasprzyk, GM
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Tout était parfait de l’arrivée au départ. Buffet déjeuner exquis! Nous avions même deux coupons par personnes pour les 5 à 7 quotidiens de l’hôtel. Seul bémol, la barmaid utilisait ses doigts pour prendre les olives pour les cocktails au bar …issshhhhh. Sinon je recommande fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par David Kasprzyk, GM, Embassy Suites Washington DC, Gestion de l’hôtel
Bonjour Sylvain,Thank you for staying with us and for sharing your thoughts about our hotel. We rely on guest feedback as this is our best resource for improvements and achieving superior guest satisfaction. We're overjoyed that your stay at our centrally-located Embassy Suites Washington DC Convention Center hotel was perfect and that our famous breakfast buffet pleased you! An exemplary hotel stay is our standard and the service gaffe you mentioned is certainly atypical. We will rectify this immediately with renewed coaching conversations. We look forward to serving you again in the future for you to experience the impeccable service for which we are often complimented. Kind regards,David Kasprzyk, GM
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 17 août 2023 sur HotelsExcellent séjour ! Hôtel adapté aux familles.
Très bien reçu. Personnel très aimable.
Il aurait été souhaitable que la kitchenette soit équipée de vaisselle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par David Kasprzyk, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review of your stay with us. I am happy to learn that you had a wonderful time during your stay and that our staff went above and beyond for you. Our mission is to deliver exceptional service to meet the needs of our guests and it's always rewarding to learn that we have succeeded. We will make sure to give credit to all team members involved in delivering you a seamless experience with no difficulties. We eagerly anticipate your return on many future visits.Regards, David Kasprzyk, GM
par un voyageur
Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Vraiment bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par David Kasprzyk, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Gisele for sharing your positive experience with us. Your kind words about the quality of your stay and the superior service provided by our staff are truly appreciated. We are committed to delivering outstanding service to exceed the needs of our guests, and it's always a proud moment to learn that we have done so. We will recognize the efforts of every individual on our team who helped make your experience a smooth and enjoyable one. Your return is something we anticipate on many future visits.Regards, David Kasprzyk, GM
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Expedia
Le personnel à l'acceuil et pour les déjeuners était très attentionné et invitant
L'hotel était en rénovation; La piscine, le vrai gym et le lounge étaient tous fermés.
L'insonorisation était vraiment horrible; nous entendions la chambre d'à côté où la personne parlait fort (bon ton mais pas criard) et nous entendions constamment les conduites d'égout dans les murs (chasse d'eau de toilette)
par un voyageur
Publié le 5 août 2022 sur Expedia
Hôtel très bien situé, près du Mall. Propre et sécuritaire. Personnel aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par David K - GM, Gestion de l’hôtel
Clean and friendly is truly the hotel's culture! Thank you Christine!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par David K - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Eric for the score, hope to earn a 10 the next time you stay with us in our newly renovated all-suites hotel.