Note fondée sur 341 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Très peu d'equipement dans l'appartement, pas de serviette à linge, très peu de savon à vaisselle ect. Autrement, l'endroit est parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Francois. We're glad you enjoyed the apartment. We apologize for the lack of equipment and supplies. We'll address these issues to improve our guest experience. We hope to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Karl, thank you, we're thrilled to hear that you had a 5-star experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your positive feedback. We look forward to welcoming you back soon for another exceptional stay.
4 sur 5
par un voyageur

Parfait pour voyager en famille

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Il faut appeler un numéro pour recevoir le code pour avoir accès à la chambre et de l’établissement aucune aide de la part de la réception, attention stationnement de l’hôtel payant 40$ us par 24h, lit pas très confortable. Mise à part ses 3 points négatifs belle chambre à 5 minutes de marche du métro, chambre insonorisée et belle vue sur le toit de l’hôtel où se trouve la piscine, cuisine bien équipée
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
Superbe place! Impeccable! La vue du toit est magnifique. Piscine parfaite! Il serait bien d’avoir les infos concernant l’app LATCH dès la réservation. Il devrait y avoir un petit mémo dans l’appartement / où se trouve la chute à déchets Il devrait y avoir un petit mémo dans l’appartement indiquant les heures d’ouverture de la piscine
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
Aucune réservation correspondant à ce que j’avais réservé. La responsable du Revel était condescendante, sans aucune sympathie et m’la même pas essayé de nous trouver une solution de remplacement adéquate pour notre famille de 5. Le service a al clientèle était inexistant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We're truly sorry for the distressing experience you encountered. Your feedback is deeply concerning, and we're committed to investigating this matter promptly. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused, and we'll take immediate steps to address the issues with reservation matching and customer service. Your satisfaction is our priority, and we hope for the opportunity to regain your trust in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Prix - proximité

Publié le 12 janv. 2023 sur Hotels
Excellent rapport qualité - prix. Proche de la gare et donc du Capitol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Gilles,Thank you for sharing your feedback with us! We are so glad we were able to provide a positive experience along with a great location on your trip to Washington, DC.We look forward to hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024
Loved the property. The only change I would make is the shades in the living area were not black out and facing the courtyard the light all night was unpleasant. The shades in the bedroom were blackout however they were not a perfect fit and light was on either side of the shade.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Tammy, thank you for your wonderful review! We’re glad you loved the property. We appreciate your feedback about the living area shades and will look into improving them. Your comfort is our priority, and we hope to welcome you back for an even better experience!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear David Anthony, thanks for your feedback. We’re sorry to hear that your stay didn’t meet expectations. Please let us know more about your experience so we can address any issues and improve. We hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alexis, thank you for the perfect rating! We’re thrilled to hear you had a great stay and look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
We stayed for a week and it was mostly perfect. Very close to a metro and bus stop, the area felt safe and very walkable. The bed was firm but I found it quite comfortable. The bathroom had a perfect size tub for some lounging after long hot sightseeing days. The kitchenette was in excellent condition. Be prepared that its pretty bare: place setting for 4 (not matching) no spices, some pans but we had to buy oven mitts at the local grocery. They included 1 dish soap and a sponge for cleaning but no other supplies (we bought some hand soap and general spray cleaner). The balcony was pretty much a waste, only looks into the central courtyard so no "view" per se, next time I'll go for the second bedroom instead of the balcony. I say the communication was fine but it mainly consisted of them sending emails prior to leaving, during and after the trip. We didnt have any problems so no reason to communicate with them for any issues. If we vacation in DC again, Id stay there without hesitation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par The GLS Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Johna! We’re delighted you enjoyed the location, comfort, and amenities of the apartment. We appreciate your feedback on the kitchenette supplies and balcony; we’ll consider this for future improvements. It’s great to hear that despite these minor issues, you'd choose to stay with us again. We look forward to hosting you on your next DC visit!