Note fondée sur 1 501 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast too expensive good customer service very patient people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Good day to you. We are so glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Certains membres du personnel à la réception se sont montrés expeditifs dans leur approche.
La chambre était confortable et le personnel rencontré sur les étages était quant à eux tous sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2023 sur Expedia
Accès à deux restaurants directement a l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par Nigel Jennings, Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us!
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2022 par Jonathon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and hope to see you again soon. We will share your feedback with our team.
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Chuda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your review and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Average breakfast for $10 was TERRIBLE!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you in the future.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
I know I only get what I paid for. But there are some things I can still get but I didn't.
1. I asked for a refill of the shampoo and body wash. However, they said they didn't have it and sent me a soap. Later I get my shampoo from Target.
2. The elevator is in poor condition. Only one in three would work. Besides, the door won't detect humans and prevent it from closing because I saw that right in front of me!!!
3. The room has a cigarette smell but it should be a non-smoking room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Good day to you. We apologize for any inconvenience caused to you and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us. Hope we will see you again soon.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you in the future.