Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great valet parking. Awesome terrasse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par G.Hawkins (FOM), Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Homewood Suites Navy Yard Washington DC. Glad to hear your experience here was great. We will be sure to share this news with the entire staff. Hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par G.Hawkins (FOM), Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Homewood Suites Navy Yard Washington DC. Glad to hear your experience here was great. We will be sure to share this news with the entire staff. Hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par G.Hawkins (FOM), Gestion de l’hôtel
We deeply regret the experience you had during your stay. Please know that this does not reflect the standard of service we aim to provide. Your feedback is incredibly important to us, and we are committed to addressing these concerns promptly. We kindly encourage you to reach out to us directly so that we can discuss how to make-it-right to you
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Gregory Hawkins (FOM), Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Homewood Suites Navy Yard Washington DC. Glad to hear your experience here was great. We will be sure to share this news with the entire staff. Hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
First time in Washington! This hotel was PERFECT for a 4 nights stay with my boys. Breakfast was a little repetitive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par GH, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us at the Homewood Suites Navy Yard. It was a pleasure to have you here with us. I'm glad you enjoyed your stay. We value your feedback, and I will share with the team. We hope to see you back soon.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2021 sur Hotels
Hôtel très bien situé, personnel attentif, nous reviendrons !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2021 par Chris Bragg, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your your high score! We look forward to your next visit.
par un voyageur
On y retour
Publié le 27 août 2019 sur HotelsAccueil chaleureux et ceci à durée tôt su long de notre séjour. Les déjeuners était correct et les get togheter le soir sont parfait après une journée dans les musée. On traverse la rue et la station de métro est la. L’emplacement est parfait juste à côté du stade de baseball et soccer. Nous avons aimé notre séjour. Merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par KJ, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind review we really appreciate your feedback!
par un voyageur de Aix en Provence
Publié le 16 juill. 2019 sur Expedia
Hôtel propre , bien équipé (cuisine, piscine, café et thé en libre service). A proximité du métro Navy yard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par KJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Steps away from green line metro. Breakfast was decent (though everyday was a different cooked version of pre-liquified egg mixture) with very attentive, kind, friendly staff running it. Lots of places to eat nearby. Kitchen in room was limited but good enough. Room showed wear with stained sofa, torn carpet and peeling paint in shower, but it was fine for a 4 night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Antonio, Gestion de l’hôtel
Hi Angela, thank you for the good words. We have scheduled to perform a face-lift to our rooms by replacing all couches, carpets and repainting then rooms.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Antonio, Gestion de l’hôtel
Good morning Norma, thank you for the feedback. Please, contact us directly to discuss in more details your experience.