Note fondée sur 946 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 18 août 2019 sur Expedia
Emplacement idéal pour aller à Georgetown. Très bon petit déjeuner complet!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Rooms Operation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel, thank you for choosing the Key Bridge Marriott during your visit to Arlington. We appreciate you sharing how much you appreciated our great location and delicious breakfast offerings. We enjoyed hosting you and hope we will continue to be your hotel of choice when your plans bring you back to our area. Naomi Kniep, Rooms Operation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2019 sur Hotels
Parfait
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels
Incredible views of the skyline, the Potomac river and Georgetown.
3 sur 5
par un voyageur de issy les moilineaux

Pour quelques jours seulement

Publié le 24 juill. 2018 sur Expedia
Hotel aux équipements modernes mais sans charme. Accès aux transports en commun peu pratique. Zone très routière peu adaptée aux piétons. Des personnels accueillants et d'autres moins sympas : une belle réflexion lors du second' petit dej pour nous dire que Le pourboire devait être donné (ayant tout payé via expédia nous avions simplement oublié de glisser un Billet) et lors du départ ils ont exigé de faire payer Le parking pour la durée du séjour alors qu'il était compris dans l'offre Expédia. Nous avons réussi à ne rien payer car nous avions avec nous une facture Expédia imprimée. Et ceci dans une ambiance glaciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par Rooms Operation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, thank you for sharing your experience. We are glad to know you were happy with our cordial service and had an overall pleasant time with us. We hope you will consider choosing us again so we can make an even better impression. Iana Koliadenko, Rooms Operation Manager
3 sur 5
par Sophie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for the perfect rating. We are glad to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Key Bridge Marriott, and we appreciate your feedback. S. Moore, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2021 sur Expedia
Ideal location. Property is being closed down July 11th for 18 months of rennovations!
4 sur 5
par un voyageur

In DC for the fourth

Publié le 8 juill. 2021 sur Hotels
Location is fantastic. Close to Georgetown. Two blocks to Reselyyn metro. Access is super easy. The problem is the hotel needs some love. Superficially paint is fresh, furniture current. But it feel a bit tired. Halls are dark. It feels just ignored. And it shouldn't. Don't get me wrong... I'ld stay there again. It just doesn't feel current. No problems recommending. Safe. Quit. Just a little dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, thank you for choosing to stay at Key Bridge Marriott. We appreciate you sharing how much you enjoyed your visit and our great location. We love knowing you could take advantage of our prime Key Bridge location to explore Rosslyn, Virginia, and our nation's capital, Washington, D.C. However, we are sorry you were disappointed with some aspects. We strive to maintain high standards, not only in service but also in maintaining the overall look and feel of our hotel. Improvements to various areas are scheduled on a rotating basis, and we will gladly share your feedback with the appropriate individuals as we plan for the future. Thank you again for your feedback. S. Moore, General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2021
Front desk staff in the morning was absolutely unhelpful and unprofessional and rude. After a night of loud noise in the hallway, found trash littered and luggage carrying-cart in the middle of the hall way, went to let the front people know and ask to clean up, all she, the staff person said was “we are short staffed”. No apology or “we’ll take care of it ASAP, etc. she was annoyed we brought up the issue so early in the morning, it seemed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing to stay at our hotel. Please accept our apologies for the behavior of our associates, and we appreciate you mentioning it to us. We also apologize for the noise issue you experienced during your visit and for any inconvenience it caused. Thank you again for your feedback. S. Moore, General Manager