Note fondée sur 218 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par MT, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Glad to hear the positive feedback. Let me know if you need anything else
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you so much for your feedback. We truly appreciate you taking the time to share your thoughts with us. Your insights help us improve and provide a better experience for all our guests.If you have any further suggestions or comments, please feel free to reach out to us at talktous@thebannker.com. We look forward to hearing from you.Warm regards,The Kimpton Banneker Team
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. Our pleasure to ensure a 10/10 stay
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Appreciate the Feedback!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
So many small inconveniences that added up. Just a lot of little frustrations that a hotel in this price range shouldn't have had (No coffee or anything to drink in the room, a bed lightthat wad horrible and an end table that was wsy too small,curtains that only covered half of the window, no information and had to struggle to find ice... the list goes on.)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Andersen,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the numerous inconveniences you experienced. We understand that a hotel of our caliber should not have these issues, and we are taking your comments very seriously to improve our services.To make it right, we have adjusted off all amenity fees for a total of 86.97, which has been credited back to your Visa ending in 0333. We hope this gesture helps to address some of the frustrations you encountered.We truly value your patronage and hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.Warm regards,
par un voyageur de Washington
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
We had a great experience. Thanks!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
One of side tables was two small.
Otherwise very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.