Note fondée sur 1 430 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Fabuleux

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Parfait propre personnel serviable au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Alton Bailey- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Federic,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Alton BaileyGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thanks, Sonia, for perfect score and we are so happy that we met your expectation and hope it was a memorable experience for you and we are looking forward to seeing you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Très belle hôtel avec un magnifique piscine extérieur et un personnel très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback and us happy to hear that you enjoyed your stay with us. and very glad that you our poollooking forward to seeing you on next visit to the DC area
2 sur 5
par un voyageur

Back to the past !

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Cet hôtel a besoin d'un très profond refurbishment ! Pas de prise USB, WIFI payant, salle de bain aux normes de l'an 2000, ascenseurs régulièrement HS...Heureusement le personnel est super serviable (sauf le concierge miss in action). Bref, pour le prix demandé vous n'aurez aucune difficulté à trouver beaucoup mieux à Washington DC
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Alton Bailey- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir répondu à l'enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement.Votre entreprise est très importante pour nous et nous apprécions vos commentaires. En nous disant ce que vous avez aimé de votre séjour et comment nous pouvons l'améliorer, vous nous aidez à offrir une expérience supérieure à vous et aux autres clients à l'avenir. Nous avons reconnu les problèmes que vous soulignez et notre équipe de maintenance a déjà un plan et un projet en place à partir de la semaine prochaine pour rénover notre salle de bain publique, nos espaces et nos chambres d'hôtes. Nous espérons que vous reviendrez nous revoir bientôt.Si je peux être utile à l'avenir, n'hésitez pas à me contacter.Merci encore d'avoir pris le temps de répondre au sondage. Nous apprécions votre fidélité à notre marque.Sincèrement,Alton BaileyResponsable des relations clients
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback we are looking forward to your next visit with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024
The bar staff was super friendly. The food available in the bar was delicious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Alton Bailey- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sarah,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. We are delighted that you had a great time at our Marquee lounge, and I will ensure to pass on the positive feedback. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
5 sur 5
par un voyageur de Pecatonica

Publié le 7 oct. 2024
Have stayed at Omni Shoreham before. Does not disappoint. Everyone friendly and helpful. Lobby bar very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Tsedenia , Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey,Thank you for completing the review regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Alton Bailey- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Susan,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Alton BaileyGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024
The hotel was amazing. It was beautiful both inside and out. The smell when you walk in grabs your attention. Its like cologne blowing thru the vents. The staff, especially the front desk, Geniva was outstanding. Professional, and very courteous. She remembered my name and greeted me each evening after my seminar. Lastly, the water amenities sent this place over the top. Enjoyed the hot tub and pool each day. Would absolutely recommend this hotel. 10 stars all around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Tsedenia , Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for completing the review regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Great Classic hotel with great amenities. Highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Hello Chris thank you for feedback we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we are looking forward to seeing you again in the near future.