Note fondée sur 203 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
L’hôtel est en rénovation.
La chambre était propre et tout à fait correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for taking time to complete our online survey and providing your feedback.
par Sabrina
Pas terrible
Publié le 12 août 2016 sur HotelsNous avons choisi cet hôtel car il se trouvait à mi chemin. Il n est pas très propre par contre le lit était confortable. Il se trouve dans une zone commerciale donc vous pouvez manger facilement.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Good safe Quality Inn. Accessable through inside hallway with elevator. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your taking time and giving your review.
par un voyageur de Pasadena
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Room and staff were very nice. Highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed both your room and our staff. Your recommendation means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another great stay. If there's anything we can do to make your next visit even better, please let us know!
par un voyageur
Comfortable and clean
Publié le 9 août 2024 sur HotelsDespite the previous concerns, our room was very nice. It was updated and very clean.The bed spread was a little thin for a cold body like me, but i was still comfortable. The walls are thin and you can hear into peoples rooms in the hallway. However, the stay was great and I would definitely come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your thoughtful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the updated and clean room, and that you found the overall stay great. We appreciate your comments about the bed spread and the sound insulation; we'll definitely take these into consideration as we work to improve our guests' experiences. We look forward to welcoming you back in the future and hope to make your next stay even more comfortable!
par un voyageur
Go somewhere else
Publié le 3 août 2024 sur HotelsService was awful. TV was antenna and I guess the remote was braille because we couldn’t read it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for taking time to complete this survey. Sorry for the inconvenience.
par un voyageur
Bad help
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsBreakfast was meager. Not a large selection. The toilet got stopped up at night. They handed me a plunger, unfortunately we could not get the toilet to work. They did not offer help.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for taking time to complete this survey. Sorry for the inconvenience.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for review
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review Victoria