Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Paris , France
Très beau resort avec de grandes chambres
Publié le 6 janv. 2015 sur Expedia
Pour : Beaucoup d'espace, personnel très attentionné.
Contre : la restauration
Emplacement : Au bout de la route à 4 km du centre de Watamu, tranquille
Beau resort avec un personnel très aimable et efficace. Très belle chambre avec une grande terrasse privative. Bien situé, une immense piscine d'eau de mer et une petite plage privée et très mignonne à proximité. Soirée du 31 décembre très bien organisée et réussie. Seule la qualité de la restauration pourrait être améliorée.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Loved the staff and our room was nice and cool. The restaurant Licht Haus was gorgeous and the food was delicious! Also, loved the little shop by the restaurant and we got several lovely pieces of jewelry. I especially loved the humane/gentle way of dealing with little adorable monkeys that like to steal snacks. No weird violent pest control methods that I might see in my home country (the US) and I really appreciated that, and I say that as someone whose chocolate croissant was snatched by a monkey. Don't worry, the monkey left the fruit and my phone!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hi Njeri. Thank you so much for your lovely review. Welcome back again!
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par EW, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
Frühstück sehr eintönig auf der Terasse gelegen, aber ohne Ventilatoren. Hotelanlage liegt eingebettet in einem schönen Garten. Service allgm. ziemlich dürftig.
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2023 sur Expedia
Samuel, front desk staff, made the experience a horrible one because he was extremely impolite, unwelcoming, and condescending when I arrived to check in. The resort has otherwise been incredible but an uncouth first impression by employee Samuel, made me wish I had booked a different resort. So I hope the management will address this issue because if they don't, their reputation will be tarnished all because of one employee.
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Weekend trip with a friend
Publié le 22 janv. 2022 sur HotelsEveryone was so nice - the resort was immaculate and the beaches were pristine. Would be a great place to bring my young children too! I will be back!
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2022 sur Expedia
Very nice property and beautiful surroundings! My issue was the thin foam mattress, not a mattress which should be at a resort for the price you pay.
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels