Note fondée sur 309 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
My husband has a hard time sleeping in a strange bed. We always bring our own pillows to help with that issue. He slept very well in the bed at the Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks, Catherine. It is hard to sleep when traveling. I am so happy you slept well with us!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I had the worst experience with this facility!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that. Please reach out to us directly.
4 sur 5
par un voyageur

Good stay

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
The bed was very comfortable. The room was clean! The sounds from next door room were heard. The shower had a slow drip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks so much, Lola, for staying with us in Watertown, SD, and for letting us know about the drip. We will send maintenance there today.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
I asked for a handicap accessible room because my wife can’t climb into a bathtub. I was given a room that was for the hearing impaired not a room for the physically handicapped
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Richard- Thanks for staying with us. Unfortunately, when you book with a third party like Hotels.com, they are unaware of our differences in handicap room types. To prevent this from happening in the future, please book directly with the hotel.
5 sur 5
par un voyageur de Sierra Vista

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Hampton has become my favorite property when traveling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par l, Gestion de l’hôtel
Thaks so much, Gary! We love having you here, and are so happy Hampton is your favorite brand!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Melissa. We truly appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Dale, for giving us 5 out of 5. We love having you here and hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Stacy. We love the 10 out of 10! We look forward to welcoming you back on your next visit to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Clean, easy to access and close to plenty of food options
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks, Paul. I love our location, too, and how close we are to many restaurants. Thanks for the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Great people at the desk, clean and up to date, and breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Lynn Aman, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks, Lenard. We appreciate your feedback!