Note fondée sur 589 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 12 sept. 2017 sur Expedia
Lit peu confortables, hotel vieux et mal insonorisé (nous entendions le moindre pas de l'étage supérieur)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Very comfortable, quiet, good breakfast choices, WiFi, beds a little tall for short 82 year old great grandmother. TV needed fixed.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Will never stay there again because the first room had bed bugs in the bathroom sink. Told front desk clerk and he tried to convince us it was flys.
5 sur 5
par un voyageur

I would stay again.

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Comfortable and friendly staff
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Clean. Reasonably priced
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Room smelled heavily of pinesol. Gravy at breakfast lukewarm.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
I spoke with Management about my issues. Cleanliness was my issue. Alls I have for advice is check your rooms. My major problem was another guest who seem to be intoxicated and tried to bother me while I was outside. The smell of the lobby smelt like curry and the parking lot seemed tore up and needs to be redone.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The room smelled like cat. I paid 20 extra each day pet fee. Don’t know why they charge daily. They sure didn’t come clean room and I could tell they don’t shampoo carpet. So why is this fee attached daily?