Note fondée sur 331 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Just Right

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Room was clean. Bed was comfortable. Shower was hot with good pressure. Surrounding was quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We appreciate that you enjoyed your stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
I booked with Hotels.com. Booked a king size room but got a room with 2 full size. I was told the room was a less amount and it was the only room available. Hotels.com nor the hotel will refund me the difference. I did not get the room I paid for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Clean hotel with friendly staff. Exterior does not reflect interior. Would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We appreciate your business and that you enjoyed your stay!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
V
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I did not expect much as I was only staying for a night and needed a bed. I found a tick in one of the beds, the comforter had stains and the room looked like it hadn’t been cleaned. Finally, there was only one lock on the door (the knob part) which can easily get broken into.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are sorry for any inconvenience this may have caused. We hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Room was dirty. Mattress & pillows worn & very uncomfortable. Didn't take advantage of the complimentary breakfast because we were leary after seeing the condition of the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We will make sure to address this issue with our housekeeping staff. Thank you for your business.