Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2019 par Jennifer Gwin , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for providing your feedback. We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 janv. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par . , Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing review about your stay with us. We look forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
You have good Pple working for you! They’re friendly and helpful! Take care of your Pple!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words about our staff. We will relay you sentiments to them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Very nice stay. Staff was so friendly and helpful in every way. Loved that it was pet friendly and very convenient to dining options and Baylor Scott and White Hospital were my great grand baby was born. Room was very roomy and clean. Would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Good Morning Congratulations on your new Great Grandbaby we are so Happy for you! We look forward to hosting you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The front dest personnel were nice and attentive. The room just seemed old n carpet was kind of dirty. The shower was nice but the worst thing for me room 313 was very dark. The light kept going off n on. Very poor lighting. Probably will not stay there again n wont recommend the hotel. Sorry.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for the kind words about our Front Desk Staff. We are sorry for your experience with your Suite. We will address these issues with our Maintenance Staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Easy to do online
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our online survey your feedback is important to us. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Beds in bad condition- no amenities - was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par ., Gestion de l’hôtel
Good Morning, Upon behalf of out entire staff we would like to take the time to apologize for failing to exceed your expectations. We do however, have several amenities. In Room Coffee, Smart Tv's in each Suite. Fold out sofas. ironing board and, Iron available in each Suite. A hot a complementary Breakfast served seven days a week. A Business Center available 24/7. AS well as a Fitness Center and, Pool/Hot Tub open daily from 9a - 10p at night. We hope to have another opportunity to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Good Morning, We are pleased you enjoyed your stay with us and, look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey about your stay with us. We look forward to seeing you again soon.