Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2022 sur Expedia
J’ai apprécié l’accueil et la grandeur de la chambre. J’aurais aimê qu’il y ait des draps pour le sofa lit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Missy, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5 review, Caroline! We're glad to hear that you enjoyed our spacious guestrooms. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
Tres belle hotel propre mais le dejeuner assez simple. Je rexommmande
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Superbe séjour!

Publié le 11 sept. 2017 sur Hotels
Nous n'étions que de passage, mais ce fut un très agréable séjour à cet hôtel. Le personnel est très accueillant et aidant. Chambre très propre. Très bon petit déjeuner. À recommander!
4 sur 5
par Sylvain

Intéressant mais accès pédestre difficile.

Publié le 25 avr. 2017 sur Hotels
L'accès aux commerces et restaurants avoisinants était difficile et dangereux à pieds à cause de l'absence de trottoirs dans plusieurs secteurs. La traversée de la rue Red Top Orchard Rd (#1726) en voiture était hasardeuse car il n'y avait pas de "stop" aux quatre coins de rues.
1 sur 5
par un voyageur

Dirty, falling apart, stinks, AVOID!!!!!

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
The room smelled like dirty socks immediately upon entry. The AC unit had been powered off making the sThe room comes equiped with three lamThankfully, I keep an oder neutrilizing spray in my car (traveling with teenage boys makes this a must!). We opened the door, and sprayed the room. The room was extremely dark (only 3 lamps for the entire large suite sized room), but with the door open, we could clearly see an old worn sock (NOT OURS!!!) laying right there on the floor. Terrible smell source detected and a dirty room with beds askew was now visible. If we had not been entirely exhausted and prepaid for the room, we would NOT have stayed. The next morning at 8am, a cleaning lady burst into the room awakening everyone. That was it! We were done. We left without a word to anyone (because what good would it have honestly done). I hope this review drastically changes the Hotels.com rating of the room and NO ONE EVER GOES BACK! Oh yea, bathroom - wallpaper is peeling off the walls. The closet is held together with a 2x4. Stayed in room 318.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Missy, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay, Stacy. We sincerely apologize for any inconvenience. Upon reading this, we sent our Maintenance team to your room immediately, and did not notice the items that you mentioned. Is it possible that you are remembering a different property from along your trip? Regardless, we are sorry to hear of your experience, and we wish you the best in your future travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Missy, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay, anonymous. We're happy to see that you had a good experience, and we hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Very pleasant stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Missy, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5 review, Melissa! We are thrilled that you enjoyed your experience, and hope to welcome you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Should have mire towels in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Missy, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay, John. We appreciate your feedback and will use it to ensure a superior experience for our guests moving forward! We hope to welcome you back again soon.