Note fondée sur 618 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Minimalist
Publié le 2 juill. 2023 sur HotelsWe stayed three nights. It's a 2* so don't expect luxury. Owners are very nice and the hotel is clean. But get a upper floor room because the ground floor rooms are super damp!!!
par un voyageur de Laval Québec Canada
Days Inn Waynesboro PA U.S.A.
Publié le 23 mai 2018 sur HotelsHôtel vieux mais bien entretenue et très propres. Le lit était très confortable et le wifi est haute vitesse. Tout était parfait. Le proprio est très gentil. Cette hôtel est a recommandé.
par un voyageur
Publié le 5 août 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
AVOID AT ALL COSTS! NOT pet nor human friendly. I booked this online that said pet friendly, but when we arrived we were charged a $20/per dog per night charge! Plus were talked down to by staff about how to treat our dogs and after we left found additional massive charge on my card unauthorized!!!! I’m furious. We were respectful and have two small dogs under 25lbs. The property was disgusting, the curtains were torn and broken, and the “breakfast” was awful and confined to one room, no food allowed outside. An absolute hostile experience. Save your money and go elsewhere.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Total dump and no safe parking
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Amazing staff, beautiful rooms, cozy place to stay.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Breakfast was limited and Breakfast room was hot inside
par un voyageur de Elkton
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Quiet nice area and clean rooms
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia