Note fondée sur 270 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Secure and clean
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Simple
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Staff was great and easy to talk to. Rooms were clean and comfortable.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I typically stay at this location while visiting Waynesboro, GA. However, my 1 night stay on business 7/26-7/27 was terrible. The Friday manager Keya was professional and accommodating even with replacing my soiled linen. However, the next day, Saturday 7/27 I asked for a 1 pm late check-out and received approval of that request from the front desk and housekeeping. However, a short while later I got a call saying I needed to check out at noon because staff would have left at 1 pm due to them not having a lot of rooms to clean. Then housekeeping arrived at my door around 11:52 am and stood outside, talking loudly, playing music and stating that management should not have allowed late check out. I checked out around 12:25 pm and told the front desk and the housekeeping manager, Ms. Dorothy, how disappointed and disrespected I was. I'm a paying customer, and the management should have honored what they told me: a 1 pm checkout. More importantly, customer service is key and it wasn't my problem nor should I have known that there were miscommunication issues between the front desk and housekeeping. I will be pushing this up to the General Manager (Matthew Gaines) and Corporate.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Location
5 sur 5
par un voyageur de Shaker Heights

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
*
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels