Note fondée sur 682 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2020 par Koran, Gestion de l’hôtel
Jonathan, Thank you for taking the time to review us. We truly appreciate your feedback and we hope you will give us another opportunity to impress you if you find yourself in Waynesboro in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Les douches seraient à refaire mais dans l ‘ensemble c’est ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, We appreciate you choosing to stay with us during your recent travels! Our team strives to provide each guest with comfortable and relaxing accommodations, and we're happy to hear that your overall experience met your needs. We apologize for the issue you encountered with the shower, and we will use your feedback to improve our facilities. Please come see us again next time you are visiting the area!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Stayed for four days three night and had no room service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Solomon,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the lack of room service during your stay—it’s certainly not the experience we aim to provide our guests. We understand the importance of having your room attended to, especially during a multi-night stay. Your comments will be shared with our team to ensure this issue is addressed and we uphold our standards. We hope you’ll consider giving us another chance someday to change your perceptions.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Xyz
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to leave us a review. We're glad you enjoyed your visit, and we invite you to stay with us again the next time you're in town.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024
Waynesboro has seen better days, but the managers of this motel are exemplary: courteous and professional.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Easy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you for your review. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to Quality Inn Waynesboro soon for another seamless experience!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Expedia