Note fondée sur 61 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The place was great for obe night stay
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par R, Gestion de l’hôtel
Ok
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Horrible property. Looked like I stepped back in the 50’s. Scared of bed bugs. Would have rather slept in my car. Everything out of date. So many repairs are needed. Kept heater on 80 like to froze to death.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par R, Gestion de l’hôtel
Sir Aru sleep nice and why put bed 2 out of 5
par un voyageur
Great stay
Publié le 15 mars 2024 sur HotelsI dont see why there are low reviews.. this place is fine. Location, clean, inexpensive!
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par Royal inn motel , Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
The staff was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Royal inn , Gestion de l’hôtel
Thank you very much come again
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Distasteful smell upon entering room. TV didn’t work
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Royal inn motel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
The property was dirty, people sitting in doorways, some people live there. The bedspread had burn holes, and dirty, bathroom shower curtain had mold on it, tiles in ceiling had holes, the chair was so dirty it was a green but it was black from the dirt. The power plug for the air-conditioner was un safe hanging out of wall. ( should have reported it to the fire department and health department ). they refused to give back any of the money. DO TO THE CONDITION OF THE ROOM THIS BEING MY FIRST TIME TO USE YOUR COMPANY I'M VERRY DISSAPIONTED BY YOUR COMPANY AND I WILL NEVER USE YOUR COMPANY AGAIN. The picture is not the way the room looked
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2021 sur Expedia