Note fondée sur 144 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
95 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2024
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hi Mark,Thanks for your remarks that appreciate our work and effort. See you again when you are in town.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Aside from the person behind the desk not being there on time or being able to speak english. She was very nice and the place was very quiet.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Horrible service
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Checkin took a while computer problems. Place's easy to get to. No breakfast.
2 sur 5
par un voyageur

The building needs help

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
A lot of broken things and no dead bolt on the door
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Very ran down, desk clerk insisted on $100 cash deposit for the whirl pool suite, upon check out the new clerk did not speak English enough to understand that I needed the deposit back. Only half the jets worked in the tub, there was nasty old urine at the bottom of the toilet by the floor... I have never had such a bad stay.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Expedia