Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

nice plase

Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
the view was terrific, clean I'd like to visit next time also. nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par yuhail, Gestion de l’hôtel
Dear guest: Hello! Thank you for your comments! I'm glad you have a good time! Looking forward to coming again! Happy every day
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
最初からバスタブが無い事を表示してほしかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par 于海丽, Gestion de l’hôtel
尊敬するお客様、こんにちは。ご意見はホテルにフィードバックします。ホテルのスイートルームと一部の海景豪華ツインルームにはバスタブがあります。他の部屋にはバスタブがありません。今度チェックインすればこの二つの部屋を予約できます。またのご来店をお待ちしております。
3 sur 5
par un voyageur de Seoul Korea

Publié le 19 août 2019
The hotel facility was clean and nicely managed. But the check in desk person hardly spoke any english. They over charge you in advace with your credit card at the check in and I think they were supposed to reimburse your money at the check out. I didn't get reimbursed yet and it has been already 5 days. The counter person didn't speak any English when I was checking out so I got the receipt and decided to wait. And I am still waiting...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par yuhail , Gestion de l’hôtel
Dear guests: Hello! Thank you for staying in the hotel! I'm sorry that I didn't leave a perfect experience for your trip. We're very sorry. We'll cheer up and look forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

nice hotel.

Publié le 4 août 2019 sur Hotels
nothing around the hotel. room and clean and confortable. the breakfast is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par keven, Gestion de l’hôtel
Dear guests, we are honored to be able to get your trust. Your recognition is a greatest encouragement for us, it make us feel that everything we have done is happy and worthwhile. Thank you very much. Looking forward to your visit again!
4 sur 5
par un voyageur

Two night stay.

Publié le 3 août 2019 sur Hotels
English was a problem, a little surprising for such an international type hotel. Very few western options in the evening buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par keven, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your choice of our hotel! We do apologize for the inconvenience caused.We will try our best to improve our products. You will see the progress of Guishe next time! Wish you all the best!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par 于, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您满意的5分!我们作为您威海选择信赖的家人,一定会给您家的温馨与舒心,记得再回贵禾四季!祝:安好!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par 于, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您对贵禾的支持!很抱歉贵禾没有给您一个5分的入住体验,我们会不断地改进,下次您再来贵禾一定给您一份完美体验!期盼您的下次入住!祝:安好!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2019 sur Expedia
英語がもっと通じれば良い
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par yuhail , Gestion de l’hôtel
尊敬するお客様、こんにちは。ご提案はホテルにフィードバックします。改善します。またのご来店を楽しみにしています。