Note fondée sur 489 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The hotel was within a reasonable distance of The Pavillion at Star Lake. The two employees at the front desk were awesome. (Very friendly and accommodating.) The hotel is going through a remodel, but it did not interfere with our stay and our room on the third floor was done. It looked great! Again, the people were awesome and even helped us find a shuttle to the concert! Doobies and Steve Windwood!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind comments, we have an awesome staff here
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Property is under construction inside but the room was lovely and the breakfast area was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Well kept facility with friendly staff and conveniently close to star lake pavilion. Will stay there again for future music/events there. Thanks so much!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur de Meadville

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great location for the concert. Lots of dining options and convenience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
We stayed on August 15th in Weirton. I’m out $300 due to a front desk receptionist who assured me that canceling our second night’s stay would not not incur a monetary penalty. Upon speaking to the front desk receptionist the following morning, I was told otherwise. I explained what I had been told by the previous staff member and she told me that I had been misinformed. They proceeded to refuse to reimburse me for the second night’s stay. So much for valuing a customer! You certainly won’t find that here. Go to another property where the staff will communicate properly and accurately or else you’ll risk paying for their mistakes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Very helpful and friendly staff at rhe front desk on Satueday Aug 10 around 12pm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Barb, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us