Note fondée sur 180 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Tahiti

Sympathique

Publié le 14 févr. 2017 sur Expedia
Proche port. Facile d'accès. Chambre et équipements corrects
4 sur 5
par Jocelyne de Clermont Ferrand france

Bon rapport qualité prix

Publié le 7 févr. 2016 sur Hotels
Bien situé calme et bien dans l ensemble
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2020 sur Expedia
Comfortable bed, good shower, good location for where I was needing to go, however the room needed some upkeep and the “kitchen” was disappointing
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Taranaki

Publié le 20 févr. 2020 sur Wotif
Room 8 The room smelt. Dirty dishes. No fire alarm in unit. Overall condition was poor, with lots of damage to fitting and boards in bathroom. Tv only had on normal tv channel.. and four sky channels.. Wouldn't recommend this low standard model to anyone who asks.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Property very dated. Carpets dirty, cups not clean, stained. Pepper and salt dispensers rusty. Wall plug for shaver not working..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2019 sur Wotif
pleasant people,no problems but could do with seperate kitchen sink and water supply,compact would be ok
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Adequate but dated and some elements needed repairing.
2 sur 5
par un voyageur

Pretty Disappointed

Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
I was pretty disappointed with my stay. The place is run down and could really do with some TLC. I even looked at what my other options were for accommodation after I had checked in. I have a feeling that the motel is being used for WINZ clients who have no respect for other guests and normal sleeping hours (especially for a Sunday night).
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2019 sur Hotels