Note fondée sur 180 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Tahiti
Sympathique
Publié le 14 févr. 2017 sur ExpediaProche port. Facile d'accès. Chambre et équipements corrects
par Jocelyne de Clermont Ferrand france
Bon rapport qualité prix
Publié le 7 févr. 2016 sur HotelsBien situé calme et bien dans l ensemble
par un voyageur
Publié le 16 mars 2020 sur Expedia
Comfortable bed, good shower, good location for where I was needing to go, however the room needed some upkeep and the “kitchen” was disappointing
par un voyageur
Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
par un voyageur de Taranaki
Publié le 20 févr. 2020 sur Wotif
Room 8
The room smelt.
Dirty dishes.
No fire alarm in unit.
Overall condition was poor, with lots of damage to fitting and boards in bathroom.
Tv only had on normal tv channel.. and four sky channels..
Wouldn't recommend this low standard model to anyone who asks.
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Property very dated. Carpets dirty, cups not clean, stained. Pepper and salt dispensers rusty. Wall plug for shaver not working..
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2019 sur Wotif
pleasant people,no problems but could do with seperate kitchen sink and water supply,compact would be ok
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Adequate but dated and some elements needed repairing.
par un voyageur
Pretty Disappointed
Publié le 12 nov. 2019 sur HotelsI was pretty disappointed with my stay. The place is run down and could really do with some TLC. I even looked at what my other options were for accommodation after I had checked in.
I have a feeling that the motel is being used for WINZ clients who have no respect for other guests and normal sleeping hours (especially for a Sunday night).
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2019 sur Hotels