Note fondée sur 962 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Très bel emplacement. Proche de tout!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Rajeev , Gestion de l’hôtel
Kia ora Suzette, Thank you so much for your delightful feedback! We look forward to welcoming you back to our hotel on your next trip to NZ.Kind regards,Rajeev Dahiya.Front Office Manager,CityLife Wellington
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Beaucoup aimé l’emplacement et la propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Rajeev , Gestion de l’hôtel
Hi Stephane, Thank you for taking the time to share your valuable feedback regarding your recent stay with us. We're thrilled to hear that you liked the cleanliness and the hotel location. We look forward to welcoming you back to The CityLife Wellington on your next trip.Merci beaucoup!Kind regards,Rajeev DahiyaFront Office ManagerCityLife Wellington
par Katie
Plus un 4 étoile que 4 1/2 mais très bien
Publié le 28 déc. 2017 sur HotelsTrès très bien situé, propre et confortable. Service vraiment extra ++. Sofa un peu moyen pour le type d’établissement.
par un voyageur de papeete
Hotel très bien situé, confortable, et au top
Publié le 26 oct. 2017 sur Expedia
Pour : Confort, espace, sa situation geographique, le parking.
Contre : Un ascenseur pour le 7eme étage. L Hotel comprend 7 étages, et un ascenseur qui va du ground au 6 étage. Le 7eme est accéder par les escalier.
Emplacement : Shopping en bas de la rue jusqu'à victoria street. Des restaurants tout autour, un Starbucks pas loin... bus facile accès, câble car en bas...
Superbe Hotel situé en plein centre ville, a 15 min à pied de tout.
Il y a un coundodwn juste en bas de l Hotel, qui nous bien aider. Il y a parking juste à coté, payant mais tarif raisonnable. Sinon les chambres sont spacieuse, très bien équiper, machine a laver, sèche linge, cuisine.
Au niveau activité, le port est en face, le câble car à 5 min.
Hotel que je recommande.
par philippe
hotel appartement très bien
Publié le 5 janv. 2017 sur HotelsHôtel très bien placé en ville à 20 mètres du cable car, shopping et restaurants à proximité.
par Tehina
Un hotel parfait!
Publié le 26 déc. 2016 sur HotelsNous avons été surclassés et tellement bien reçus par Curtis la nuit et Clémence le jour. Excellent hôtel!
par un voyageur
Très bon Hôtel à tous les niveaux
Publié le 21 févr. 2016 sur HotelsHôtel très bien placé, proche de tout.
A l'accueil un agent parlait Français très pratique pour nous.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The rooms are spacious and clean, but we found that the heating systems aren’t up to the job. Arriving to an apartment that was freezing cold was not a nice experience, and the heat pump was not working. In retrospect we should have got hot drinks and sat out near reception while the place warmed up after maintenance sorted it, but we shouldn’t have had to. On day 2 a very old (but effective) wall heater expired, filling our apartment with acrid smoke, resulting in having to be moved to another apartment that again was very cold, think 12 degrees Celsius.
The bedrooms were only heated by a tiny fan heater, which of course cannot safely be used while asleep. My daughter’s room facing the street would have been 10 degrees C at most on some mornings. To be told with attitude by reception that we could have asked for electric blankets was unhelpful. They can’t be safely used all night either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Rajeev , Gestion de l’hôtel
Hi Claire, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Once again, sorry for the inconvenience you experienced with the heating during your stay. We understand how crucial comfort is, especially when it comes to temperature, and we fell short of providing the experience we aim for.To address the issue, we waived the accommodation charge of 470 and provided a bottle of wine and chocolates as a gesture of goodwill. We also moved you to a different room for the remainder of your stay to ensure a more comfortable experience. I was glad to hear, when I last checked with you that your stay was going well.I’m truly sorry to learn that despite our efforts we did not meet your expectations in terms of service and comfort. Please be assured that we are taking your feedback seriously to prevent such issues in the future and to enhance our guest experience.Thank you for bringing this to our attention, and I hope you will give us another opportunity to provide the high level of service we strive for.Kind regards,Rajeev Dahiya.Front Office Manager,CityLife Wellington
par un voyageur
short stay
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotelsas usual a comfortable stay in a good location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Rajeev , Gestion de l’hôtel
Hi Zachary, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you had an awesome stay and liked our excellent location. Kind regards,Rajeev DahiyaFront Office ManagerCityLife Wellington
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rajeev , Gestion de l’hôtel
Hi Joanne, Thank you so much for your delightful feedback!Hearing that you had a great experience overall is the best thing we could hope for.Kind regards,Rajeev Dahiya.Front Office Manager,CityLife Wellington