Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Leigh Frame, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback. We strive to improve and hope to welcome you back for a better experience. Best regards, Leigh Frame General Manager
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
très bien situé dans le centre-ville.
calme et bonne option de restauration à proximité.
ouverture 24 heures sur 24 donc très pratique lorsque nous arrivons par bateau le soir depuis l'île du Sud.
par un voyageur
Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Everything you need
Publié le 13 janv. 2023 sur HotelsPractical place in the city. Close to train station, airport shuttle bus stop.
Clean. Super staff
Free wifi , team coffee, milk in room
Nice bedding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par Sincerely, Ibis team Wellington, Gestion de l’hôtel
Dear Heather,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Regards,Saurabh Bhavsar Front Office Manager.
par un voyageur
Idéalement situé
Publié le 12 juin 2022 sur HotelsL’hôtel est très bien situé pour une découverte de la ville à pied. Nous y sommes 4 jours à la fin de notre séjour en NZ et nous avons pu voir/faire tout ce que nous avions prévu. C’est un Ibis sans surprise avec toutefois une chambre plus grande sur d’habitude. Le personnel est agréable et serviable. Bref, un hôtel à recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par Ibis team Wellington, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Wellington. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Saurabh Bhavsar - Front Office Manager.
par un voyageur
Très belle halte
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsTrès bien situé, accueil toujours très pro, super petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par Puneeth, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to complete our survey. Your scores are valuable to us. I appreciate your effort. I trust this will help us in our efforts to refine our products and service.
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
Bon, c’est sans surprise, hôtel Ibis classique. Bon points : situation idéale en plein centre, la douceur des draps
Mauvais points : ils facturent 9$ En plus si vous payez par carte ! Le wifi est payant (10$ /jour) et n’est même pas sur sécurisé ! Demandez une chambre avec vue sur la rue sinon vous aurez vue sur un mur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par Puneeth, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to complete our survey. Your scores are valuable to us. I appreciate your effort. I trust this will help us in our efforts to refine our products and service.
par un voyageur
Séjour à Welington
Publié le 18 déc. 2019 sur HotelsHôtel situé en plein centre,tout se fait à pieds.Le personnel de la réception est très professionnel et serviable.On nous a scanné des documents pour un futur evisa.
La chambre et la salle de bain sont agréables.
Très bon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2019 par Puneeth, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Wellington.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Great location, everything is close that i needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Leigh Frame, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re thrilled to hear that you enjoyed our location and found everything you needed conveniently close by.Your feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing a great experience for our guests. If there’s anything else we can do to enhance your stay in the future, please don’t hesitate to let us know.We look forward to welcoming you back!Best Regards, Leigh FrameGeneral Manager
par un voyageur
Nice but room for improvements
Publié le 27 août 2024 sur HotelsTook ages to check in as booking between hotels and motel not showing properly. No room service had to order and collect. No info in room only scan code that did not work as there network seemed flacky. Room small but nice and comfortable with desk and large windows
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Leigh Frame, Gestion de l’hôtel
Dear Dwayne,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. I’m genuinely sorry to hear about the issues you encountered during your visit.I apologize for the delay you experienced during check-in and for any inconvenience caused by the booking system. We are currently reviewing our processes to ensure smoother transitions between hotel reservations.Additionally, I regret that the room service was not available and that the information provided in your room was not functioning as expected. We are working to improve our network reliability and to enhance our in-room information systems.On a positive note, I’m glad to hear you found the room to be comfortable and enjoyed the desk and large windows. Your feedback is invaluable to us as we strive to make continuous improvements.If you have any further concerns or suggestions, please do not hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Thank you once again for bringing these matters to our attention.Best Regards, Leigh FrameGeneral Manager