Note fondée sur 951 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de NOUMEA
Publié le 18 févr. 2023 sur Expedia
Hotel bien situé mais vétuste
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par The Team at Mercure, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Jeff, Gestion de l’hôtel
Hi Elodie,
Really appreciate the rating!
Regards
par un voyageur de Quebec
Bien situé mais vétuste
Publié le 12 avr. 2018 sur Expedia
Pour : Bien situé pour le shopping.
Contre : Tout...ou presque.
Cet hôtel, quoique bien situé, à besoin d’un sérieux réaménagement et de rénovations. La chambre avait non seulement le tapis complètement taché, le matelas était fini et les courants d’air venaient de partout. Même avec le chauffage à plein régime, il était difficile de garder la chambre confortable. Les fenêtres et le ventilateur de la salle bain étaient en grande partie responsables du froid. Prendre une douche dans un endroit frigorifié n’est pas agréable. L’endroit était cependant propre et offrait des instruments culinaires (mini-frigo, micro-onde, bouilloire).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2018 par Varun, Gestion de l’hôtel
Dear Celyne,
Thank you for your feedback. We have a refurbishment plan in place to ensure that we provide the best value for money to our guests. We will take your feedback on board and will include them in our plans.
Thank you again for writing as your feedback does make a difference. We will look forward to welcoming you back on your next visit to Wellington.
Kind regards,
Varun Bhatia
Rooms Division Manager
par un voyageur
Hotel really needs renovations !
Publié le 25 mars 2018 sur HotelsThe hotel really need renovations. Wellington is a windy city and we could hear the load sound of the wind through the old windows and through a fan located in the middle of the suite's wall. Had to use ear plugs to eventually fall asleep. Same for my wife. Not worth the price. The staff was very friendly, so this comment is aimed at the owners who need to upkeep their property !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2018 par Varun, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,
Thank you for sharing your thoughts.
I am sorry to hear that your experience did not meet your expectations, let me express my sincere apologies.
We have a refurbishment planned in near future which will cover the issues with the noise.
Thank you again for your feedback, it does help to make a difference.
Kind regards,
Varun Bhatia
Rooms Division Manager
par un voyageur
Lieu bruyant et services annoncés pas sur place
Publié le 11 mars 2018 sur Expedia
Pour : Sa situation géographique par rapport aux centres d'intérêt
Contre : Information précise et objective sur les sites de réservation en ce qui concerne les services disponibles sur place ou à distance
Le parking, le petit déjeuner et la laverie annoncés comme prestations sont en fait situés dans un hôtel du même groupe distant de plus de 100 m. Et le lieu est très bruyant, au moins les soirs de notre séjour. Enfin, des erreurs dans la facturation qui ont pris du temps et apporté des complications.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2018 par Varun, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for your feedback.
I am pleased that you could make the most of the hotel’s central location.
You are correct, the restaurant and car park are located at Mercure Wellington Abel Tasman which is located around the block at 2 minutes walking distance. I am sorry if this was not mentioned clearly on our website and we will look into it.
Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Varun Bhatia
Rooms Division Manager
par un voyageur
Bien situe et propre
Publié le 20 févr. 2018 sur HotelsBon emplacement,chambre propre, bon rapport qualite / prix. Un peu bruyant le soir mais supportable
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Staff went above and beyond. Would recommend them to anyone !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Reception , Gestion de l’hôtel
Dear James,We very much appreciate your comments regarding your stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon!Kind Regards,The Team At Mercure Central City
par un voyageur de Auckland
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Wotif
The reception staff were very friendly and welcoming. The location was good for public transport and a quick walk into the centre of Wellingon CBD.
In need of an upgrade but is realistically priced in its current condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Liz,We very much appreciate your comments regarding your stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon!Kind Regards,The Team At Mercure Central City
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Hayden, Thank you for taking the time out of your day to review our hotel. We appreciate you and your feedback immensely. We are gad to hear you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future.Warm regards, The Team at Mercure