Note fondée sur 909 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Toulouse
Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
Everything was good except the breakfast ...
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Stephanie Aldrich, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at ourproperty.Your business is very important to us and we value your feedback. Bytelling us what you liked about your stay and how we can improve, you arehelping us deliver a superior experience for you and other guests in thefuture. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate.your loyalty to our brand
par un voyageur de SANTA CLARA
Publié le 22 sept. 2024
par un voyageur de Virginia Beach
Publié le 9 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Wells nevada
Publié le 25 août 2024 sur HotelsPower was out but Sondra was very helpful and accommodating.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de Palm Desert
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Newer hotel with good breakfast and pet friendly.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
To enter and exit the property is difficult. Power went out and management offered nothing except directions to the stairs. At 68 I had difficulty dragging luggage down 3 flights of stairs.