Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Toulouse

Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
Everything was good except the breakfast ...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Stephanie Aldrich, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at ourproperty.Your business is very important to us and we value your feedback. Bytelling us what you liked about your stay and how we can improve, you arehelping us deliver a superior experience for you and other guests in thefuture. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate.your loyalty to our brand
5 sur 5
par un voyageur de SANTA CLARA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024
1 sur 5
par un voyageur de Virginia Beach

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Wells nevada

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Power was out but Sondra was very helpful and accommodating.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Palm Desert

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Newer hotel with good breakfast and pet friendly.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
To enter and exit the property is difficult. Power went out and management offered nothing except directions to the stairs. At 68 I had difficulty dragging luggage down 3 flights of stairs.