Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Good!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Very nice property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great location, next to huge new shopping mall!

Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
Great place to stay, first class hotel and service. High proportion of staff speak very good English. Only criticism would be the food wasn't to the same standard as the hotel, especially the room service offerings, could be much improved but overall an excellent stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
Extremely high quality hotel. Very unfortunately many staffs didn’t speak English.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Hotel Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nozomu,Thank you for staying with Wenzhou Marriott Hotel and leaving your stay review. We are most pleased to hear that you find our hotel to be high-quality, and we apologize for the communication problem you encountered during your stay. We will review again the ratio of English-speaking staff on post to ensure a better stay experience for our foreign guests. We wish to welcome you again in the very near future!