Note fondée sur 16 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
チェックイン時、フロントにスタッフが他にいるのに1組のお客様にのみ対応していて、だいぶ待たされた。レストランのスタッフは皆さん良い対応で夕食もおいしかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Putri, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Masayuki,Thank you for choosing Batiqa Hotel Cirebon and for taking the time to provide a star rating for our hotel. We are apologize about this case. We are happy to provide good service during stay at the Batiqa Hotel Cirebon. We will look forward to your next arrival at Batiqa Hotel Cirebon and stay healthy.Regards,Putri RihadiAsst. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Agustina, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Lili,Thank you for choosing Batiqa Hotel Cirebon and for taking the time to provide a star rating for our hotel . We are very happy that the facilities and services we provide are as expected. We are happy to provide good service during Mrs. Lili stay at the Batiqa Hotel Cirebon. We will look forward to your next arrival at Batiqa Hotel Cirebon and stay healthy.Regards,Agustina HerliyantiSales Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Agustina, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs/Mr Lili, Thank you for choosing Batiqa Hotel Cirebon and for taking the time to provide a star rating for our hotel via Google. We are very happy that the facilities and services we provide are as expected. We will look forward to your next arrival at Batiqa Hotel Cirebon and stay healthy. Regards, Agustina Herliyanti Sales Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Agustina Herliyanti, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Kim Kheng William Warm greetings from Batiqa Hotel Cirebon, Thank you for staying at Batiqa Hotel Cirebon and sharing your experience with us. Glad to know that Mr. Kim Kheng William had a positive overall experience. We are happy to look forward to welcoming Mr. Kim Kheng William back at Batiqa Hotel Cirebon on the next opportunity. Warm regards, Agustina Herliyanti Sales & Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 22 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Syahril, Gestion de l’hôtel
Bapak Daniel yang terhormat,Terima kasih telah memilih Batiqa Hotel Cirebon dan telah meluangkan waktu untuk memberikan rating bintang serta komen positive untuk hotel kami melalui Hotels.com.Kami sangat senang fasilitas dan pelayanan yang kami berikan sesuai dengan yang di harapkan, komen positive ini telah kami bagikan bersama team sebagai motivasi kami untuk selalu memberikan pelayanan terbaik kami.Kedatangan berikutnya di Batiqa Hotel Cirebon akan sangat kami nantikan kembali dan tetap jaga kesehatan.Salam,Syahril SyafrialdiFront Office Manager
par un voyageur
깨끗하고 식당괜찮음
Publié le 11 avr. 2021 sur Hotels방도 깨끗하고 룸써비스노 24시간이라 매우 편리하였습시다. 다만, 방에 safety box, hair dryer가 없어서 다소 아쉬웠음. 일단 추천드립니다.
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Hotels
Comfortable quite breakfast is ok standard friendly staff
par un voyageur de Tangerang
Publié le 11 juin 2019 sur Expedia
The thing I like is the hot water and cleanliness of the room. The thing I dont quire like is the AC not strong enough during noon time