Note fondée sur 671 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
52 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de canada

Situé derrière d'autres immeubles

Publié le 10 avr. 2017 sur Expedia
Pour : Rien
Contre : Ne plus offrir cet établissement
Emplacement : Fast foods proche
Meubles usés, intérieur frigidaire rouillé,salle de bain et serviettes usées
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2014 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de pavillons: france

Publié le 10 août 2011 sur Hotels
propreté un peu douteuse:il restait des serviettes sales dans un placard et dans la douche; capsule de bière à côté du sofa, sofa avec des draps dont on n'a pas su s'ils avaient servi! de plus piscine pas très bien nettoyée.par contre petit déjeuner correct
5 sur 5
par un voyageur de France

Quiet, comfortable hotel. Nice,helpful people

Publié le 20 avr. 2011 sur Hotels
Good hotel. We spent there 2 nights. Quiet, clean, comfortable room. Correct breakfast. Nice and helpful people to give us some information about the way to go to our customer. The shuttle to go to the airport is also a good point.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Nice staff...Clean Room... Beautiful Pool...Good Continental Breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Maybe I spoke too soon, and I can’t undo my other review on this motel. The owner is very nice and made everything right. Other than the misstep I had with my booking and the hotel this place is fine. Not to expensive. Not cheap and there’s a lot of places around d to eat and of shopping if need be. Room is clean, and everything’s working properly. No issues with the room.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The lady at the front desk in the mornings is horrible! Not only was she being rude and mean to me she was being rude to the Expedia people when they called her. I paid $66 for a king room Under Expedia and still she charged me $89 for the same room even though my reservation didn’t get canceled! Don’t use 3rd party reservations here because this hotel hates to have to actually do work and help Someone when the time comes. She wouldn’t even call hotel support, said it wasn’t her job but it is I can’t call cause she’s the one behind the computer. Terrible experience and this is my 3rd day here!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
It was a decent stay however they should have diabetic options for breakfast the staff was friendly and greeted us upon arrival and every morning
5 sur 5
par un voyageur de Kissimmee

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Expedia