Note fondée sur 139 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
N’allez pas a cet hotel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Annie, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
This motel had numerous long term residents. The administration was very good to accept recommendations to improve the property. Our unit had previously long term people occupying our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Penny,Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience. Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Avoid

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Pubes in bathroom, skin crawled all night slept 4hrs and had to leave
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Leann, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Team Motel 6, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Looking forward to serve you better in future :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Suzanne, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Room smelled like smoke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Meghan,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
quite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Team Motel 6, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Looking forward to serve you better in future :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Team Motel 6, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Looking forward to serve you better in future :)
5 sur 5
par un voyageur

Friendy staff and great service

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Great location, beds are comfortable, clean rooms, friendly service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Team Motel 6, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.Looking forward to see you soon :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The room looked recently renovated. Was told on check in, no housekeeping would be offered unless we requested it. Was also told any additional items we may need (towels, toilet paper, etc) we would have to go to the front desk to get ourselves. Housekeeping staff seemed to take all their smoke breaks directly outside our room.